Привітання з днем народження бабусі від внучки, онука в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження бабусі від внучки, онука в прозі, українською мовою

Мила, кохана моя бабуленька, в твоє свято цілую твої добрі руки і зморшки, дякую тобі за ласку і турботу, за теплі в'язані шкарпетки і смачні пиріжки. Живи довго, моя рідна, радій і посміхайся, цікався подіями, будь веселою і бадьорою.

***

З днем народження, бабуля. Бажаю для діди залишатися сизокрылой голубкою, а для всієї сім'ї — вільної, веселою і життєрадісною ластівкою. Нехай буде менше клопоту і турбот, побільше радісних звісток і щасливих подій.

***

Наша улюблена бабуся, ми вітаємо тебе з днем народження. Це свято для всіх особливий, адже за спиною у тебе прожиті роки, частина з яких ти присвятила нам, зігріваючи нас своєю любов'ю і турботою. І ми хочемо побажати тобі здоров'я, багато довгих і щасливих років життя, і головне знай, що для нас ти завжди будеш найпрекраснішою бабусею на світі, найбільш молодою і красивою.

***

Бажаю, щоб скриньку твоїх спогадів пограбували і винесли звідти все погане і сумне. Адже ще стільки веселого і щасливого потрібно в нього покласти!

***

З іменинами вітає онук найкращу бабусю на світі! Ти у нас дивовижна жінка. Спасибі тобі, що ніколи не здригнулося серце перед життєвими проблемами, що ти завжди сміливо відстоювала своє право на щастя. Саме завдяки цьому всі ми з'явилися на світ. Ми всі тебе дуже любимо, а твій онук особливості.

***

Бабуся, з днем народження. Бажаю, щоб кожен новий день був сповнений сюрпризів, цікавих справ, веселощів і радості. Бабуся, бажаю тобі не хворіти і з цим роком життя стати тільки міцнішою, щасливішою, життєрадіснішими. А ще бажаю ладити з дідом і залишатися королевою квітучих клумб, родючого городу, смачних пирогів і чудового настрою.

***

Бабуся, нехай твоє життя буде сповнене щастя, радісних подій і позитивних емоцій! Нехай здоров'я буде міцним, щоб ти завжди відчувала в собі сили і бадьорість духу! Як можна частіше посміхайся і залишайся таким же джерелом позитиву, моя мила! Я тебе дуже люблю!

***

Нехай в цей день, день свого 60-річчя, яскравіше засвітить сонце, хай радість життя закриє темряву! Що побажати тобі? Звичайно, здоров'я — це кращий з подарунків! Щастя — це найкращий подарунок! І ще любові тобі хочеться побажати. Нехай вона буде великою, чистою, як діамант! Хочемо, щоб з твого обличчя ніколи не сходила посмішка, щоб радісно світилися твої очі!

***

Бабуся моя рідна, моя найдорожча і улюблена в цьому світі. Сьогодні, від твого люблячого внука, приймай найтепліші та найщиріші побажання. Я в цей день хочу бажати тобі, щоб твоє серце не втомлювався і не боліло від смутку, щоб душа твоя, не знала болю! Ти знай рідна, що ти нам дуже потрібна. Адже завжди ти мені допоможеш і даси раду. Завжди зігрієш поглядом і посмішкою. З іменинами тебе моя найдорожча і улюблена бабуся.

***

Дорога бабуня, з днем народження тебе! Міцного здоров'я тобі на багато-багато років, гарного настрою, благополуччя та душевного спокою. Залишайся такою ж милою, турботливою, ніжною, доброю і самої-самої улюбленої на світі бабусею!

***

Дорога моя бабуся! Я хочу від щирого серця привітати тебе з днем народження. Нехай роки тебе не зістарять, а лише додадуть мудрості. Ти життєрадісна, красива, цілеспрямована, добра і ласкава. Так будь такий завжди. І ніякі біди в житті нехай тебе не зачеплять.

***

Бабуля! Ти сама добра, мудра, турботлива і чуйна! Де б ти не була, все навколо тебе світиться! Так нехай же і тобі в житті буде світло, тепло і радісно! Щастя тобі і багатьох-багатьох років життя! Вітаємо тебе з Днем народження!

***

Сьогодні свято непростий — сьогодні ювілей у найкращій бабусі у світі. Бабуля, будь такою ж милою, щирою і мудрою. Саме ці якості допомагають нам, твоїм дітям і внукам, йти по життю. Бажаємо витримки, здоров'я і терпіння, частіше посміхатися, а якщо і плакати, то тільки від щастя.

***

Мила, хороша, рідна, кохана, єдина, чудова і просто – най-найкраща бабуся на світі! Це все ти! Як же добре, що є ти у мене, що зігріваєш завжди добрим словом, розуміючим поглядом, ласкавим дотиком. Щастя тобі, рідна! Твоя онучка.

***

Вітаючи з Днем народження бабусю, я не можу не висловити їй вдячність і щиру вдячність за все те - незримий, але відчутний серцем, що вона дарувала мені довгі роки! Увага, турбота, ласка, мудрі повчання і настанови! Дорога бабуся, ти для мене – рідний чоловік, за якого я стою горою, і якому в День народження бажаю тільки одного – щастя! Нехай воно прийде до тобі, щоб ніколи не залишити, і принесе у твоє життя нові, дивовижні і яскраві фарби!

***

Бабуся, з Днем народження! Ти – мій постійний супутник з самого народження. Я з теплотою і ніжністю згадую ті моменти, які ми провели разом. Ти була мені і вчителем, і помічником, і подружкою. Здоров'я тобі, бабуся. Бережи себе. І тоді попереду ще багато років ми будемо дарувати один одному радість спілкування.

***

Дорога бабуся, вітаю тебе з днем народження. Хочеться побажати тобі сонячних і радісних днів, здоров'я, щастя і благополуччя. Ніколи не старей ні душею, ні серцем, даруй добро і посмішку близьким, і отримуй турботу і розуміння у відповідь. Нехай все у тебе буде добре, бабуся.

***

Бабуся, мила, кохана, з Днем народження! Як добре, що ти є у мене така – турботлива, добра і все-все розуміє! Спасибі тобі за все, чому ти мене навчила, за твоє терпіння, доброту і суворість. Від усього серця бажаю тобі радості, міцного здоров'я та довгих щасливих років.

***

Немає для мене людини рідніше і ближче, ніж ти, бабуню! Сьогодні в день твого народження я від усієї душі вітаю тебе з цим чудовим святом. Бажаю відчувати себе відмінно, не піддаватися депресії, не хворіти, частіше сміятися, бути коханою, а найголовніше здоровою і повною сил! Я тебе дуже сильно люблю!

***

Дорога моя тепла, добра, найрідніша на світі бабуся! Пройшов ще один рік, протягом якого ти дарувала мені свою любов, турботу, увагу і терпіння! Я вітаю тебе, дорога моя, люба бабуся, і бажаю, щоб твої очі наповнювалися слізьми тільки від радості і щастя, щоб у тебе ніколи нічого не боліло, щоб нездужання, навіть самі незначні, не затьмарювали твоє життя. Нехай в душі твоїй живе гармонія і Божа любов, нехай Господь благословляє тебе на світ і душевний спокій, радість і щастя! Знай, що ти дуже-дуже улюблена і просто незамінна, моя люба бабуся!

***

Мила, кохана, дорога та сама рідна бабуся — вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі чудового самопочуття, багато сил і бажань, дієвості та виконання всього запланованого і задуманого. Будь самої здорової і найкрасивішою. Дуже тебе люблю!

***

Мила бабуся, вітаємо тебе з днем народження. Ти завжди є для нас прикладом, ми пишаємося твоєї життєвої енергією, вмінням любити і дарувати всім нам тепло і турботу. Хочемо побажати залишатися для нас цим маячком, завжди сяючим і осявають нашу дружну сім'ю. Бажаємо міцного здоров'я і завжди знай, що ми тебе любимо і щасливі бачити такою щасливою як сьогодні!

***

Мила бабуся, на тобі в прямому сенсі, тримається весь наш будинок. Ти найголовніша в нашій родині. Прання, готування, прибирання – все проводиться під твоїм чітким керівництвом. Сьогодні у тебе день народження, відклади всі справи, і цілий день вислуховуй побажання і компліменти. На правах онука, я першим хочу привітати тебе з таким чудовим подією. Бажаю тобі міцного здоров'я, удачі у всьому і завжди гарного настрою. Нехай кожен день осяється самими прекрасними миттєвостями, Хай добрий ангел береже тебе від невдач.

***

Кохана, добра моя бабуся, прийми від внучки вітання у свій особистий свято. Ти найкраща бабуся на світі, ти гідна восхищенья. Я завжди пам'ятаю твої добрі, чарівні казки, які ти мені розповідала в дитинстві. Як я люблю твої смачні пиріжки, від яких завжди пахне будинком. Бажаю тобі безхмарного щастя, багато радості, мирного неба і всього самого найкращого. Нехай кожен день приносить тобі удачу і щасливі миті. Нехай Господь оберігає тебе від усіх невдач.

***

Моя бабуся найкрутіша на світі! Вона знає ушу, карате і кунг-фу! Я навіть бачила, що у неї є чорний пояс і фотографії, де вона бере участь на турнірах і конкурсах! А ще я бачила її нагороди та кубки, медалі та дипломи! Моя бабуся найкраща і прекрасна! Сьогодні її день народження і я дуже старанно пишу їй вітання, сподіваючись, що їй дуже сподобається! Вітаю, моя супер крута бабуся! Нехай у тебе і далі буде такий гарний настрій! Нехай твої руки завжди будуть з сильними ворогами, але м'якими і ніжними з нами, з твоєю сім'єю! Я дуже тебе люблю! Вітаю!

***

Дорога моя бабуся! Я вдячна долі, що ти є у мене! Дякую за твою турботу, увагу, допомогу, підтримку, посмішку твою, за те, що ти у мене працьовита, добра і розуміюча. Ти завжди мене зрозумієш і вибачиш, допоможеш в скрутну хвилину, віддаси останнє, якщо потрібно. Ти у мене золота бабуся! Тому бажаю тобі, рідна, міцного здоров'я на довгі літа, проживи ще сто років і не болів, будь ласка ніколи!

***

Моя бабуся просто вражаюча жінка, така добра і ласкава, уважна і турботлива. Вона завжди і в усьому мене підтримує, розуміє з півслова. Я хочу від усього серця в День народження побажати їй неземного, безмежного щастя, вічної, сяючою молодості і дзвінкого сміху.

***

Бабуся моя, вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі не хворіти і ще вік прожити, людей-зараз не знати, роками бурхливої молодості і соковитою зрілості особливо дорожити. Бажаю тобі бігати кожен день, як метелик, бути милою і доброю, як божа корівка.

***

Джерело: happyb.com.ua