Привітання з днем народження брата від брата, від сестри, молодшому, старшому своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження брата від брата, від сестри, молодшому, старшому своїми словами, українською мовою

З днем народження, мій улюблений молодший брат. Бажаю тобі великих цілей і великої удачі, неймовірного щастя в житті і бравого настрою, вірних друзів та щирого кохання, перспективних горизонтів і виконання самої заповітної мрії.

***

Бачимося рідко з тобою, але життя наші, брате, пов'язані! Бажаю, щоб у круговерті буднів, знаходилося місце для улюблених занять: рибалки і полювання. З днем народження, братішка, перемог тобі на особистому фронті і звершень у роботі!

***

Брат – ти старший і сильний! Ти – гарний і добрий! Ти – мрія, і необхідність! З твоїм святом народження, стало все більш сонячною і радісніше! У цей день, дещо похмурий і дощовий, мільйони днів тому – з'явився світу ти, мій рідний брате! Вітаю і хочу сказати, що тільки ти розумієш мене! Тільки твої слова можуть дати спокій моєї душі. Щастя тобі зоряного, дороги райдужній, здоров'я передового і удачі незрівнянною!

***

Дорогий братик, я дуже радий привітати тебе з днем народження. Нехай всі твої плани досягнуть вершин. Нехай здоров'я завжди буде міцним, а удача справжньою. Бажаю тобі довгих і щасливих років життя, мирного неба над головою, і всіх земних благ. Нехай життя твоє тече повною рікою, хай щастить тобі у всьому завжди. З усмішкою зустрічай кожен день, і він обов'язково буде вдалим. Будь завжди сміливим, сильним, красивим, умій долати всі перешкоди одним кроком. Бережи тебе Господь.

***

Одного разу люди придумали створювати товариства, люди в яких займалися спільною справою і складали як би єдину сім'ю... Вони називалися братствами, але жодне братство з химерними обіцянками мені не потрібно, коли у мене є мій єдиний кровний брат! Сьогодні – його День народження і я радію, ніби святкую сам! Будь щасливий, братішка! Живи яскраво і весело, мрій і відкривай нову, вір у свою удачу і живи в мирі з самим собою!

***

Коханий, найдорожчий мій чоловік — мій брат! Вітаю тебе з Днем Народження! Цей день — найважливіша дата в житті людини, дата його появи на світ. Бажаю тобі, щоб не тільки в цьому році, але і в наступних — а я вірю і сподіваюся, що їх для тебе ще буде багато, свято було найрадіснішим, найсвітлішим, а нагадування про прожитих роках озивалося в твоїй душі не тягарем, але спогадами про безцінний досвід прожитих років. Щоб ні один з твоїх друзів і близьких жодного разу не забув, якщо не відвідати тебе, так привітати зі знаменною подією на відстані, скільки б велике воно не виявилося. Щоб кожен подарунок обов'язково нагоді тобі — прикрасило твій дім, полегшив щоденні побутові негаразди, залишив теплий слід в душі і нагадав про те, як тебе любить той, хто його вручив.

***

Милий мій братик, будь ласка, прийми найтепліші вітання з днем народження! Нехай у тебе все складається тільки самим класним чином, хай навколо тебе збираються тільки справжні чоловіки і самі чарівні жінки! Від душі бажаю тобі знайти в житті своє покликання, у майбутньому розвинути її до рівня серйозного і прибуткового бізнесу, стати власником шикарного будинку, крутий тачки і, звичайно ж, вірним чоловіком якоїсь карколомної красуні! Нехай у твоєму житті завжди сяє сонце і дме вітер змін на краще, звучить веселий сміх, рікою ллється пиво відмінної якості (а до нього — найдорожчі закуски), нехай гаманець тріщить по швах від хрустких купюр всіх кольорів, на всіх дорогах, які ти вибираєш, горить тільки зелене світло! Бажаю, щоб тебе обминали всі біди, негаразди, недоброзичливці, заздрісники і злі даішники! З днем народження, братішка!

***

Нехай не кожен на цьому світі отримав право мати брата. Зате я – найщасливіша з усіх: у мене не просто є брат, у мене є розумний брат. Він завжди приходить на виручку і вирішує за мене найважчі запитання. У мене є сильний брат, і я можу сховатися за спину. Нарешті, у мене є люблячий брат, тому що він завжди мені все прощає. І я вітаю його теж від великої любові!

***

Братик, в твій день народження я шлю самі душевні свої вітання та побажання великого успіху на твоєму шляху. Рідний мій, нехай ніколи не буде важко, нехай ні за яких обставин не зламається компас твого щастя. Бажаю світанок зустрічати з новою мрією, а на заході відзначати свої перемоги.

***

Днем Народження братику! Мирного неба над головою, здоров'я щоб ніколи не підводило, щастя і ідилія нехай панує в сімейному житті, грошиків тобі побільше, щоб ні в чому собі не відмовляв! Нехай всі твої починання закінчуються успіхом, мрії збуваються, а біди нехай обходять твій дім. А в житті будь лідером!

***

В цей День Народження, братан мій, я намагався укомплектувати всі найщиріші вітання та побажання в невеликому шматочку прози. Грошей в достатку, увагу красивих дівчат в надлишку, своє власне житло без довгострокової іпотеки і раритетна класична машина. Побажання мої тривіальні й прості, але адже ти б ні за що не відмовився від перерахованих речей, чи не так? Нехай же вони у тебе з'являться. В повному комплекті. І як можна швидше. Але навіть якщо чогось не вистачає, все одно прагне насолоджуватися життям, брат. Живемо тільки раз!

***

Мій любий і коханий, мій братішка, з днем народження тебе! Як же я щаслива, що ми з тобою народжені в одній сім'ї! Ти – найкращий на землі брат! Я бажаю тобі запасу міцного здоров'я на довгі роки вперед. Живи і радуй нас ще 150 років! Нехай у кожній справі тобі супроводжує удача та успіх. Нехай доля буде до тебе прихильна і посилає тобі на твоєму життєвому шляху тільки добрих, вірних і надійних людей. Миру тобі, душевної теплоти, сердечності, позитивного світосприйняття, успішної кар'єри. Бажаю зустріти тобі чудову дівчину, яка буде твоєю єдиною на всі роки. Безмежного особистого щастя, натхнення, терпіння, безлічі приємних подій, звершень та перемог! Нехай Бог береже тебе від усіх негод.

***

Коли я згадую наші пустощі, сварки і бійки, розподілу і суперництво, я завжди посміхаюся. Хочу побажати тобі, щоб посмішка ніколи не залишала твоє серце. Щоб ти сприймав будь-які плітки, інтриги і суперництво в житті так, як ми сприймаємо зараз наші дитячі дурниці. І тоді буде простіше з ними впоратися, і ти обов'язково досягнеш всього, про що мріяв у житті.

***

З днем народження, мій старший брат. Я бажаю тобі невичерпного ентузіазму, оптимізму, креативу і почуття свободи в роботі, в будь-якому прагненні, у справах, у кожній миті. Будь завжди на висоті, вір у свій успіх і обов'язково добивайся того, про що мріє серце.

***

Братик, ти став для мене справжньою опорою, захистом і моїм ідейним натхненником! Ти не просто мій брат по крові, ти мій близький друг, порадник і наставник. Ти ніколи мене не підводив, ні в чому, навіть коли були маленькими, завжди трималися один за одного і були один за одного горою. Знай, коханий мій братику, що для тебе завжди відчинені двері і в мій будинок, і в моє серце, в будь-який час дня і ночі, і в радості і в сумі. Де б ти е перебував, я завжди подумки з тобою поруч, завжди готова підтримати і зрозуміти. Я вдячна долі за те, що в мене є такий брат, найкращий брат на всій землі. Сьогодні всі піднімають свої келихи за тебе, і я, звичайно ж, не просто в їх числі, я найперша хочу осушити цей келих за твій День Народження і за те, щоб ти був найщасливішим чоловіком на землі. Хай навколо тебе, як і сьогодні, знаходяться лише ті люди, які люблять тебе і несуть для тебе в своєму серці добро і тепло. З Днем Народження, рідний!

***

Дорогий мій брате, вітаю з днем варення, бажаю поменше в житті витрат і побільше супер-везіння. Нехай у твоєму житті буде левова частка щастя і любові, хватка удачі, як у акули, хитрість і спритність, як у лисиці, щоб доля тебе в солодкий і смачний торт особою штовхнула.

***

Я пам'ятаю той день, коли чітко усвідомила, що таке старший брат. Мене тоді образили у дворі, тому я зі сльозами прийшла додому. Тобі варто було тільки подивитися на мене, як ти все зрозумів. Ми пішли разом на вулицю, і після цього ніхто навіть подумати не міг про те, щоб щось не те мені сказати. Я хочу привітати тебе з тим, що ти став ще на один рік старше. Впевнена, що цей рік буде плідним і продуктивним для тебе, тому що ти вмієш домагатися свого. Я хочу побажати тобі удачі і терпіння, тому що тільки цього тобі деколи не вистачає, щоб до кінця довести свою справу. Мені дуже пощастило з тим, що саме ти є моїм старшим братом, тому що ти добре мене розумієш, ти завжди допомагаєш і піднімаєш настрій. Навіть батьки не можу так розвеселити мене, як це робиш ти. Сьогодні ти повинен гарненько відпочити, а потім вже подумаєш про своїх справах і роботі.

***

Роки проходять дуже швидко, не залишаючи нам ніякої можливості на те, щоб щось виправити. Шансу змінити що-то все одно немає. Але, це не повинно змушувати нас не приймати ніяких дій. Ми повинні намагатися робити все для того, щоб не шкодувати. Зараз такі слова я кажу зовсім не просто так. Це я роблю тільки тому, що мені хочеться, щоб мій брат навчився життєвим правилам і цінностей ще в такому молодому віці. А зараз, я просто скажу тобі, зі святом. Рости таким же красивим і здоровим хлопцем, і більше радують нас, твою улюблену сім'ю. А якщо одного разу, щось не вийде, або буде занадто складно, просто пам'ятай про те, що ми будемо знаходитися поруч, і тоді зможемо тебе у всьому підтримати. Адже для цього і існують сім'ї. І дорослішаючи, залишайся в душі все тим же чудовим хлопчиком.

***

Свого брата я знаю, мабуть, не гірше, ніж себе - і все одно не втомлююся йому дивуватися! Мій брат – як яскравий сюрприз, на кожен день у нього є купа цікавих починань і цілий мішок оптимізму, яким він щедро ділиться зі своїми близькими! Я вітаю мого братика з Днем народження і бажаю йому завжди залишатися таким же, а якщо і змінюватися на краще і, звичайно, нехай у його житті трапляються частіше зміни на краще!

***

Братик, знаю, що ти поважаєш себе і стежиш за фігурою, але все-таки, не покуштуєш мого тортика в день свого народження? Я выпекла його з найтепліших компліментів, прослоила любов'ю до тебе і прикрасила побажаннями здоров'я, благополуччя та віри в себе! Пригощайся, братик, і сестрі шматочок залишити не забудь.

***

Улюблений братик, вітаю тебе з днем народження, бажаю завжди залишатися таким же надійним, турботливим, вірним і люблячим. Нехай у твоєму серці живе любов, а в душі назавжди оселиться спокій і гармонія.

***

З Днем Народження, братішка. Я тобі бажаю в цей день, щастя й успіхів і в родині любові. Нехай підуть і згинуть всі печалі, а очі сяють щастям від любові. Нехай тебе, улюблений брат, за все добро твоє святе, доля всі будемо вдячними стократ. Удачі тобі в житті і в сім'ї.

***

Жив ти братик, веселився, не тужив, і ось настав твій черговий День Народження, так приймай же швидше від мене найтепліші і найніжніші привітання з твоїм головним святом. Я бажаю тобі на сто років вперед процвітання, сил, молодості душі, міцного здоров'я і безліч перемог та відкриттів. Я бажаю тобі, рік від року стає все крутіше, все багатшою, все сильнішими і мудрішими. Залишайся таким же пекучим красенем, жаданим призом для жінок. Я бажаю тобі швидкої кар'єри, щоб ти постійно розвивався у своїй справі, ріс над собою і в результаті досяг неймовірних висот. Нехай доля тобі покаже всі важливі дороги і відкриє для тебе всі необхідні двері. Нехай назавжди в тобі залишиться твій оптимізм, гумор і якась неймовірна легкість. Нехай розфарбує твоє життя чарівними фарбами твоє особливе бачення навколишнього світу, людей і всього нашого всесвіту. Я бажаю, що б дуже скоро зазвучала в твоєму серці весела нота любові. З Днем Народження, братику.

***

Улюблений братик, рідний мій чоловічок! У День народження бажаю тобі великих перемог, надійних друзів, сміливих учинків! Дарую тобі всю свою ніжність і безцінну сестринську любов! Знай, що я завжди поруч, підтримаю тебе і допоможу в будь-якому важливому ділі. Вір в краще і сміливо крокуй вперед – до нових перемог!

***

Мій неймовірно добрий, ніжний і улюблений брат! У цей чудовий день, наповнений атмосферою радості, я хочу побажати тобі залишатися завжди щасливим і цінувати кожну мить свого життя. Нехай ніщо не стирає з твого обличчя посмішку, адже всі проблеми можна вирішити і засмучуватися через них точно не варто. Роби висновки з допущених помилок і завжди цінуй усе, що в тебе є! Я бажаю вашій родині величезної любові, гармонії, розуміння, поваги і щастя. Бережіть свою любов. Любіть своїх діточок і проводьте з ними кожну вільну хвилинку, адже життя неможливо повернути назад і почати все спочатку. Я дуже тебе люблю і хочу завжди бути поруч з тобою, мій дорогий чоловічок!

***

Сьогодні нас чекає грандіозна вечірка, тому що сьогодні мій молодший брат став ще на один рік старше. Правда, все одно він залишиться моїм молодшим братом, але це тільки за віком, тому що по багатьом іншим параметрам він просто обходить мене. Я хочу привітати тебе, братику, а також сказати, що зараз я розумію, як сильно ти подорослішав. Раніше я не помічав того, що ти реально не по роках розвинений, але мені просто хотілося бути старше у всіх відносинах. Я хочу привітати тебе з твоїм новим віком, з цим новим етапом у твоєму житті, який ознаменується ще більш яскравими і цікавими зустрічами і знайомствами. Я дуже хочу, щоб ти відпочив і розважився по повній програмі, тому що це свято буває лише один раз у році. Давай просто забудемо про все і будемо відпочивати, братику. Ось побачиш, що все буде просто супер.

***

З Рожденьем, брат! Яка удача, що ти є у мене, а я є у тебе! Від цього всі печалі зменшуються наполовину, а радості — подвоюються. Ось і в твій День Народження будь щасливий подвійно! Будь сильнішим і мужніше, красивіше і здоровіше, добріші і сміливіше тих, у кого немає сестрички... Більше сонячних днів тобі у житті! А коли раптом трапиться негода, нехай тебе зігріває і оберігає любов близьких.

***

Я хочу привітати тебе з днем народження, дорогий мій брат, адже цей день для мене дуже важливий – саме сьогодні, нехай і чимало років тому, з'явився на світ щирий, добрий і у всіх відносинах чудовий чоловік – мій брат! Нехай життя буде до тебе прихильна, а доля справедлива! Будь щасливий!

***

Джерело: svyato.co.ua