Привітання з днем народження дідуся від внучки, онука в прозі, своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження дідуся від внучки, онука в прозі, своїми словами, українською мовою

Що можна побажати такому крутому дедуле? В першу чергу, звичайно, хочу побажати тобі міцного здоров'я, тому що немає нічого важливішого. Хочу, щоб ти завжди залишався такою, якою ти є зараз, тому що ти неймовірно позитивний і такий сучасний, що багато хто може просто позаздрити. Мені вже точно пощастило з таким крутим дідом, тому я так тебе ціную і люблю. Мені хочеться побажати тобі всього такого ж позитивного. Ти зовсім не схожий на інших, тому що у тебе завжди відмінний настрій, ти готовий навіть разом з нами йти в кіно, щоб не сидіти вдома. Всі твої розповіді надихають, а не просто змушують на хвилину задуматися. Мені хочеться, щоб ти ніколи не переживав за дрібниці, тому що вони просто забирають у тебе час та сили. Щасливого святом тебе! Сьогодні ми всі поруч, тому що такий день слід відзначати з розмахом.

***

Любий діду, спасибі, що ти у нас є. Ти наша опора і захист, наша гордість. Дякую тобі за розуміння і тепло, за те, що ти мені присвячуєш свій час. за те, що виховував і грав зі мною. За твої мудрі поради і життєвий досвід. Від всієї душі щиро сьогодні твій онук вітає тебе з днем народження!

***

Мій дідусь – самий кращий на світі чоловік. Він чесний, справедливий, іноді буває суворим, за всі свої слова і вчинки він завжди у відповіді. Сьогодні у тебе, дідусь, день народження, прийми від внучки найщиріші вітання і побажання. Нехай кожен день наповниться радістю, нехай удача назавжди пропишеться в твоєму домі. Безхмарного щастя тобі, довголіття, міцного здоров'я і всього самого найкращого. Нехай твоя мудрість, твої добрі поради будуть величезним скарбом для всіх нас.

***

З іменинами вітаю в цей урочистий день! Ти самий кращий і самий мудрий дідусь у світі! Нехай твоє життя буде, як казка. Нехай вже на землі ти будеш жити, як у раю. Щоб не залишилося жодного невиконаного бажання. Нехай тебе всі люблять і поважають.

***

Дідусь, мій хороший, рідний і коханий, сьогодні ти – ювіляр, тому бажаю тобі бути схожим на теплий ясний день, на швидкий вітерець, який подує і вмить розвіє всі дитячі смутку! Бажаю тобі удачі, величезного багатства, золотих монет незліченна безліч, промінь Сонця золотого, а ще ключі від величезної дачі і машини! З любов'ю, твоя єдина онука!

***

У прекрасний світлий день народився на світ мій улюблений дідусь. Я дуже поважаю тебе і ціную, тому бажаю тобі довгих днів життя, світлої радості та міцного здоров'я. Нехай вдома завжди буде затишок і тепло. Нехай надія і віра не залишають серце. Бажаю, щоб все було добре!

***

Сьогодні, мені хотілося б привітати свого улюбленого дідуся з днем народження! І побажати тобі в цей день, напевно, удачі. Щоб тобі завжди у всьому везло! Щоб удача ніколи не відверталася від тебе. І знаєш, для мене велика радість бути твоєю онукою. Адже ти у всьому допомагаєш і оберігаєш мене. З днем народження.

***

В цей сонячний і прекрасний день від усієї душі вітаю коханого дідуся з його святом, з днем народження! Нехай ти ніколи не старієш. Нехай життя буде приємною і легкою. Щоб відбувалися тільки гарні події, щоб тобі ніколи не було сумно. І нехай тебе завжди оточують люблячі і дбайливі люди.

***

Я завжди дорівнював на тебе! Ти справжній чоловік і нічого не боїшся і мене цьому навчив. Я кажу тобі спасибі від усієї душі вітаю тебе з днем народження! Побажань у мене небагато, адже головне, щоб ти був поруч здоровий і веселий! Я люблю тебе, діда!

***

Дорогий дідусь, у цей чудовий день ми хочемо побажати тобі довгих років життя і здоров'я. Ти молодий душею і серцем, твої очі так само палко, як і наші, так нехай навіть легка сивина на скронях не нагадує тобі про твоєму віці. Нехай у тебе не пропадає запал і почуття гумору, яке ми всі так любимо.

***

Дорогий улюблений дідусь! Вітаємо! Ти наш чарівник - все що ми хочемо, у тебе виходить. Ти добрий чарівник – не дуже сильно караєш нас, коли ми балуємося. Ти могутній чарівник – все в будинку тебе слухаються.

***

Хочеться привітати дорогу людину з народженням на світ! Милий дідусь, ніколи не здаватися і завжди будь для нас прикладом. Я як онук дуже пишаюся тобою і щасливий, що ти в мене є. Дякуємо за розмови по душам і твої поради. Бажаю тобі радості, тепла, уваги і любові. Щоб у серці жила віра, надія і спокій.

***

Батьки покладають сподівання на своїх дітей, а коли ті з'являються свої діти – на онуків. Адже так хочеться, щоб і їм все вдалося в цьому житті! Щоб виросли хорошими людьми, великодушними, вірними друзям і вміли дивитися на світ ясно, не боятися труднощів і, головне, вміли робити своїх близьких по-справжньому щасливими! Дорогий дідусю! Я знаю, мені ще багато чому належить навчитися, але я радий, що сьогодні хоч трішки виправдовую твої надії! Я вітаю тебе з Днем народження і бажаю тобі довго жити і завжди вірити в те, що твої внуки і світ обов'язково стануть одного дня ще краще!

***

Богатирського здоров'я, гарної риболовлі, добрих зустрічей, позитиву, активного відпочинку, веселих прогулянок, розумних книг, мудрості і бадьорості. З днем твого Народження, дідусю!

***

Дорогий дідусь, з днем народження! Нехай сьогодні тобі скажуть чимало приємних слів і теплих побажань, піднесуть багато сюрпризів і довгоочікуваних подарунків. А найцінніші дари у тебе вже є - це любляча сім'я і підтримка близьких людей! Бажаю, щоб це щастя залишалося незмінним!

***

У День народження дідуся я хочу, перш за все, привітати його від чистого серця і сказати, нічого не прикрасивши, що його довгий життєвий шлях може стати чудовим прикладом для всіх, хто зібрався з нами за одним столом. Адже дідусь не тільки чесно трудився все життя, але і одружився на бабусі, і сьогодні вони поруч, разом, як багато років тому... Їх шлюб тримається на справжній любові, і якщо ми всі навчимося любити так щиро, то обов'язково станемо щасливими! З Днем народження, дідусю! Довгих років тобі і твоєму шлюбу, посміхайся, радуйся теплому сонечку по весні і золотої осені, не старей душею і будь щасливий!

***

Милий дідусь, про тебе можна скласти легенду. Передовик праці, відмінний сім'янин, найкращий батько і самий добрий дід. Незважаючи на важке дитинство і життя з труднощами, ти донині залишаєшся самим душевним людиною. Мудрість прожитих років дозволяє тобі ділитися життєво важливим досвідом. Твоя любов зігріває всю нашу сім'ю, твоя турбота допомагала і батькам, а тепер допомагає і мені. Мені від усього серця хочеться привітати тебе з днем народження. Я хочу побажати тобі не втрачати сил і бадьорості духу. Нехай ранковий світанок буде знаком того, що настає черговий цікавий день життя, який варто прожити зі змістом. Нехай у твоєму тілі зберігається енергія, а на обличчі буде посмішка. Так само я хочу побажати тобі не втрачати інтересу до знань, як самого себе, так і навколишнього світу, який є головною загадкою нашої планети. З народженням тебе, дорогий, дідусь!

***

Дорогий дідусь, з днем народження тебе. Будь сильним і здоровим, бадьорим і веселим, добрим і коханим, справедливим і непохитним. Бажаю тобі, дідусь, великого щастя, родинного тепла і затишку, благополуччя та удачі у твоїх справах, і задуми.

***

З самого дитинства я пишався тобою. Я всім друзям завжди говорив, який у мене класний дідусь, який він сильний і безстрашний. До сьогоднішнього дня ти є для мене авторитетом у всьому, я ставлю тебе в приклад. Сьогодні я хочу привітати тебе зі святом і в черговий раз сказати, що ти – відмінний дід. Я бажаю тобі того, що тебе часто засмучує — богатирського здоров'я, довгих років життя та успіхів у всьому. Знай, що твоя родина тебе дуже любить і пишається тобою. Ми робимо все для того, щоб ти себе завжди добре відчував і ніколи не сумував. Мій улюблений дідусь, глава нашої сім'ї — довгих-довгих років життя тобі, тому що ти ще повинен встигнути пограти зі своїми правнуками. І їх ти теж повинен навчити мужності і сміливості. Зі святом, дорогий дідусю!

***

Ти у нас жвавий ще дідок. Над тобою не владні. Будь же опорою, надійним рідним, гідним прикладом усім онукам. І ніколи в собі не сумнівайся, таким же сміливим і душевною людиною залишайся. Приятелі нехай пишаються дружбою з тобою, а близькі в тобі душі не чують.

***

Для мене ти улюблений дідусь, для мами – турботливий батько, для бабусі – чудовий чоловік, а для всіх нас – глава сімейства. Вітаємо тебе з днем народження і бажаємо якомога довше керувати кораблем під назвою сім'я. Міцного здоров'я тобі, невичерпної енергії і бадьорості духу, наш відважний капітан.

***

Милий наш дідусь — молодий і красивий! вітаємо тебе з днем народження і бажаємо, щоб ти завжди залишався таким же запальним, струнким і дуже веселим! щоб у тебе нічого не боліло, завжди займався спортом і грав з нами в футбол! Бажаємо, щоб рибка ловилася все більша і більша, а бабуся і ми дуже тебе любили! Хай поважають тебе сусіди, колеги на роботі, дуже цінують і завжди запитують твого ради! Живи дуже довго і будь щасливим!

***

З днем народження Вас вітаю здоров'я і щастя справжнього бажаю нехай Ваші мрії збуваються завжди робіть те, що Вам подобається онуком Ви можете пишається я багато чого у Вас навчився вмію правильно приймати рішення хочу всього найкращого Вам побажати нехай сонце завжди світить над головою і радість хай буде вічною успіху Вам у роботі і вдома хочу щоб життя у Вас була прекрасна!

***

Любляча онука хоче сьогодні привітати з чудовим святом - з днем народження - найкращого дідуся планети! Бажаю тобі гарного будинку з хорошими меблями і технікою. Щоб ти зробив все, що тобі хотілося вже багато років. Нехай ніщо не збентежить тебе і не змусить звернути з наміченого шляху!

***

Мій дорогий і улюблений дідусь, я хочу з усією любов'ю і теплотою привітати тебе з наступаючим святом! Ти давно хотів, щоб ми всі разом зібрались і посиділи в сімейному колі. І ми вирішили зробити тобі приємний сюрприз і зібратися всі разом саме в твій святковий день. Всі члени нашої дружної родини тебе дуже любить і хочуть, щоб ти завжди був щасливий і здоровий. Ти – наша гордість, наш приклад для наслідування. Ти – неймовірний сильний чоловік, який готовий терпіти будь-які труднощі. Але ми впевнені, що всі труднощі і погані моменти залишилися позаду, а попереду тебе чекають тільки радісні і щасливі моменти. Ми вітаємо тебе ще раз з таким гарним святом! Ти – чудовий дідусь у світі, який обожнює своїх онуків, а ми відповідаємо тобі взаємністю.

***

Дорогий мій, улюблений дідусь! Вітаю! Будь завжди здоровим, ніколи не болів, а якщо захворієш – я виросту, то стану лікарем і вилікую тебе. Спасибі тобі, що ти такий добрий, і не сильно лаєш мене, коли я щось роблю неправильно.

***

Дідусь! Вітаємо тебе з Днем народження! Бажаємо тобі щастя, сміху і добра! Щоб тебе доля зберегла від горя, негоди і найлютішого ворога! Дай тобі Господь здоров'я, радості і щастя! З Днем народження!

***

У день народження улюбленому дідусеві онук бажає, щоб тобі ніколи не було сумно і завжди було чим зайняти свій час. щоб у тебе було улюблене хобі та захоплення. Щоб ти міг розділити своє життя з люблячою і турботливою дружиною, яка б напувала тебе чаєм в холодні зимові вечори. Всього тобі найкращого!

***

Дорогий дідусь, вітаю тебе і твій день народження хочу побажати завжди зберігати життєвий баланс успіху і щастя, ніколи не забувати про внутрішній гармонії і впевненості. Нехай кожен день тобі дарує можливість для реалізації задуманих планів і для радісних зустрічей з дорогими людьми.

***

Дорогий дідусю! Я дуже тебе люблю та ціную. Хочу привітати тебе, мій рідний, з ювілеєм! Бажаю тобі ще довгих-довгих років, і обов'язково — світлих і щасливих. Нехай твоє здоров'я дозволяє тобі вести бажаний спосіб життя, і нехай кожен день що-небудь тебе приємно радує.

***

Дідусь! Ти у нас в домі головний, і я знаю, що саме ти зробив так, що нам живеться легко і спокійно, що в будинку завжди все в порядку, і всі ми любимо один одного.

***

Мій дорогий дідусю! Не уявляю, як би склалося моє життя, якби в ній не було тебе. Ти був моїм першим і найголовнішим учителем. В день твого народження бажаю тобі й надалі залишатися ним, допомагати мені своїми мудрими порадами, ділитися життєвим досвідом, а для цього треба залишатися бадьорим, здоровим і мудрим.

***

Дорогий дідусю! Я дуже рада привітати тебе з Днем Народження, бо люблю тебе і шалено щаслива, що саме ти — мій улюблений дід, кращий друг і самий чудовий і цікавий чоловік у світі. Дякую тобі за своє веселе дитинство, за те, що зуміла багато чому у тебе навчитися, почути багато корисного, мудрого, цікавого. Дідусь, нехай твоє здоров'я міцніє з роками, будь із нами завжди!

***

Джерело: wishes.co.ua