Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові своїми словами, в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові своїми словами, в прозі, українською мовою

Коханий мій! Вітаю тебе з твоїм святом! Бажаю здоров'я, щастя, удачі, везіння і успіхів! Я тебе дуже сильно люблю і ціную! З днем народження, коханий!

***

Мій самий коханий, самий ніжний, самий добрий, самий найкращий хлопець на всій землі, від всього серця вітаю тебе з днем народження. Нехай життя твоє тече, як повна річка, нехай прилітає птах щастя у твій дім, і дарує удачу. Нехай до тебе прийде величезний успіх, і всі твої мрії здійснюються. Нехай тобі у всьому, завжди щастить, хай надія, віра і любов будуть твоїми вірними супутницями. Нехай тебе завжди береже Господь, і буде світлою дорога. Всіх благ тобі, коханий, і гарного настрою.

***

Який він, справжній чоловік? Це людина, на якого можна покластися в будь-яку хвилину, якому можна довіритися, з яким можна просто поговорити по душах. Справжній чоловік – це мій улюблений. Я щаслива поруч з тобою. Сьогодні, мій бажаний, відзначає свій день народження. Я від щирого серця вітаю тебе з перемогою. Нехай твоє життя тече спокійно і впевнено, як повна річка. Бажаю тобі удачі у всьому, міцного здоров'я, завжди гарного настрою та благополуччя.

***

Дорогий мій, я від усього серця вітаю тебе з Днем народження, хочу бути навіки з тобою. Кожен день молю Господа, щоб він подарував нам ще можливість насолодитися відносинами, пізнати один одного. Сонце, я обіцяю бути для тебе найкращою і вірною подругою, супроводжувати по тернистому життєвому шляху, стійко проходити через будь-які віражі. Хочу допомагати тобі в будь-яких твоїх починання і бути музою, надихати на будь-які звершення, досягнення поставлених цілей. Нехай у тебе буде ідеальним здоров'я, адже в цьому випадку ми обов'язково подолаємо будь-які труднощі, зуміємо знайти безмежне щастя і зберегти його. Пам'ятай про те, що я тебе насправді дуже сильно люблю, ти виявився для мене практично всім. Ти зумів стати для мене подарунком долі, а це багато про що говорить. Сонце, я хочу бути тільки з тобою. Обожнюю!

***

Мій коханий чоловік, я знаю, наскільки нам важливо бути разом і проходити життєвий шлях, взявшись за руки. Знаєш, в майбутньому буде саме так. Вірю в те, що будь-які сварки ми зуміємо залишити в минулому, адже ми ідеально підходимо один одному. Як багато наших знайомих говорить про те, що в нашій парі втілюються найкращі уявлення про кохання і романтики, пристрасті і ніжності. Милий, я хочу привітати тебе з Днем народження, побажати найкращого. Я вірю в те, що ми обов'язково будемо разом і зуміємо подарувати один одному багато позитивних емоцій. Нехай моя ніжність зігріває тебе завжди, кожен день і, звичайно, спрямовує в потрібному напрямку. Сподіваюся, що моя любов, захист Господа обов'язково відведуть від тебе будь-які небезпеки, а надія твоя на досягнення поставлених цілей сприятиме набуття справжнього щастя. Прийми від мене найщиріші та найтепліші слова в вигляді привітання.

***

Мій любий і коханий іменинник! Познайомившись з тобою, моє життя розділилася на дві частини, «до» і « після»! Я пізнала з тобою жіноче щастя! Хоч ти й молодий, але шкала твоєї мудрості, розуму і життєвого досвіду зашкалює! Так нехай же ці якості в тобі міцніють і розвиваються! Бажаю тобі лідирувати серед кращих, серед переможців бути першим, і ніколи не зупинятися на шляху удосконалюючи! Нехай у твоєму житті все буде за планом! Я бажаю тобі залишатися таким же веселим хлопцем, комунікабельним, фартовим, щасливим, успішним, оптимістичним, цілеспрямованим і коханим! Нехай всі мрії і бажання збудуться! Бажаю успіхів в навчанні і подальшій вже доросле життя! Живи яскраво і радій кожному дню, який обов'язково буде дарувати тобі тільки хороше! Подорожуй, та поділися своїми враженнями! З Днем Народження, мій герой!

***

Мій коханий, хай всі твої бажання збудуться день народження! Ти – моя найближча людина, той, кому я можу довірити все, і сподіваюся, що це взаємно. Бажаю тобі міцного здоров'я, радості, добра, добрих надійних друзів та успіхів у всьому!

***

Сьогодні серед нас присутній винуватець торжества, який трохи скромничає. Давайте всі разом побажаємо йому побільше позитиву і гарного настрою його день. Коханий, як не дивно, але сьогодні я дозволяю зробити тобі безліч божевільних вчинків, пити, гуляти і веселитися хоч цілу добу, природно разом зі мною. Яке ж свято у тебе може бути без моєї участі. Я сама яскрава зірочка твоєму житті і сьогоднішнього банкету, чи не правда? Бажаю жити одним днем і не думати про завтрашні проблеми, а в думках нехай будуть ідей для подолання всіляких труднощів з перешкодами, які в будь-який момент підкине життя. Я люблю тебе і буду поруч навіть якщо проти тебе весь світ попре війною. Ти найбажаніший, я щаслива бути твоєю дружиною, дякую за щастя, що даруєш мені кожну хвилину. З днем народження, рідне.

***

Дорогий мій, ти сильний, вірний, мужній — мрія будь-якої дівчини. Але ти мій, це робить мене щасливою. З днем народження, рідний! Шлю тобі палкий поцілунок і теплоту своїх обіймів. Будь щасливий, нехай все задумане тобою завжди виходить!

***

Поспішаю привітати тебе з днем твого народження. Бажаю тобі і надалі зігрівати всіх своєю доброю усмішкою. Залишайся таким же вірним другом, люблячим батьком, цікавим співрозмовником, і просто дорогим для мене людиною. А найголовніше — ніколи не переставай мріяти!

***

Спочатку я думала, що закохалася в тебе. Потім мені здалося, що любов не може бути такою сильною і я просто потихеньку сходжу з розуму. Потім я зрозуміла, що люблю тебе настільки, що цілком не проти бути божевільною, аби бути поруч з тобою. І сьогодні я готова втратити голову від кохання, вітаючи мого чоловіка з днем народження!

***

І нехай на вулиці гроза, і нехай там віють урагани, нам – не страшна біда така, адже в світі є ще друзі! І знай, що справжні друзі, хоча б навіть один такий – це найцінніший скарб, який так просто не знайти і не відразу отримати можна, адже з людиною потрібно пройти всі тяготи життя, або хоча б половину з них – і тільки тоді, шлях – товариші, друзі! Бажаю знайти таких друзів, а якщо вони вже існують – просто бажаю завжди цінувати таких людей, і постаратися не втратити! І нехай любов буде така ж вірна в твоєму особистому житті! І бажаю своїми словами великих успіхів на роботі, в житті просто! Нехай все буде виходити, навіть коли здається, що ти – невмілий. Просто бажаю вірити в себе, навіть коли всі говорять протилежне і неприємне про тебе! Бажаю багато літа, і щоб воно було не одне в році! Хоча, нехай навіть зима не здається такою холодною і морозною, адже є на світі – зворушливі друзі!

***

Сьогодні ми вперше святкуємо твій День народження разом... і мені здається, що я перебуваю на найкращому святі в світі! На чолі його – ти, сьогодні всі гості привітають тебе і побажають багато хорошого, і нехай все збудеться! А потім, коли всі розійдуться по домівках, я обійму тебе і зізнаюся в любові і повторю те, що побажаю зараз... Хай для тебе кожен день світить сонце, зірки і місяць! Хай за тобою завжди слід твій ангел-хранитель і береже, допомагає і виконує всі бажання!

***

Іноді мені хочеться стати промінчиком сонця, щоб лоскотати твій ніс, і ти посміхався. Щоб висвітлювати всі темні куточки твоєї душі, коли тобі погано. Пролити яскраве світло на сірі будні. Хочу, щоб ти був щасливий кожен день, і зроблю все заради цього. З днем народження, коханий!

***

Мій неймовірний хлопчик, я хочу привітати тебе з твоїм святом! Ти не завжди любиш відзначати свята, особливо свої Дні народження, але сьогодні ти вирішив влаштувати такий цікавий вечір. Я хочу привітати для початку твоїх батьків, тому що цей день дуже важливий для них. Нехай вони будуть здорові і щасливі. Я впевнена, що ти зможеш досягти всього того, про що мрієш. Тому що все це тобі під силу. Любимочка мій, мені з тобою неймовірно комфортно, цікаво і спокійно. Поруч з тобою я навчилася жити і насолоджуватися кожним моментом. Я тобі бажаю найголовнішого – здоров'я. Ти і сам знаєш, що все інше у нас буде по-любому, бо ми докладаємо для цього всі свої сили. У нас буде найщасливіша сім'я, навіть не сумнівайся в цьому. З святом тебе, мій роднуля! Просто живи і насолоджуйся життям, як ти мене завжди вчиш.

***

Наш сьогоднішній іменинник займає особливе місце в моєму житті і грає найважливішу роль. Саме він навчив мене брати це життя з усіма її достоїнствами і недоліками, саме він навчив мене цінувати і радіти кожному моменту. Я люблю тебе, мій найкращий чоловік! Я вже не можу уявити своє життя без тебе, без твоїх постійних ідей і планів. Мені дуже цікаво з тобою, причому кожен раз ти придумуєш щось нове для мене. Коханий мій, я вітаю тебе з святом, нехай цей день запам'ятається тобі як один з найкращих днів в твоєму житті. Сподіваюся, що мені вдасться створити тут незвичайну атмосферу. Просто насолоджуйся цим днем, тому що в звичайний робочий час у тебе немає навіть можливості відпочити, а сьогодні тільки твій день, а значить, що ти маєш повне право на відпочинок. Я люблю тебе, найкращий хлопець у світі!

***

Бажаю тобі, мій коханий, всі випробування, які приготувала доля, пройти мужньо, а всі її подарунки прийняти гідно. Мені не укрити тебе від негараздів, але я обіцяю бути завжди тією тихою гаванню, де тебе дуже чекають.

***

Сьогодні щасливий свято у тебе! Бажаю, щоб на життєвому шляху тобі супроводжували лише люди з добрим серцем, великі успіхи, безмежне щастя.

***

Сьогодні День народження у людини, яка в свій час обіцяв, що зробить все для того, щоб я ніколи не відчувала себе самотньою. Мій дорогий, я можу сміливо заявити, що ти свою обіцянку дотримав, а значить, що ти є тією людиною, на якого завжди можна розраховувати. Мені хочеться в свою чергу пообіцяти тобі в твій День народження, що я докладу всі зусилля для того, щоб ти завжди відчувала себе щасливим та коханим. Повір, що мого кохання вистачить на довгі роки, тому що ти з кожним днем даєш мені ще більше приводів, щоб я закохувалася в тебе. З святом тебе, роднуля! Нехай цей день буде одним з найяскравіших в твоєму житті. Повір, що у тебе немає приводів для смутку, тому що я завжди поруч з тобою. Ти гідний всього самого кращого, що у тебе точно буде. А зараз вже починай відпочивати і веселитися, бо настав день свята.

***

Сьогоднішній день повинен бути особливим. Тому що саме в цей день ти багато років тому народився. І так як ти дуже весела і товариська людина, ти будеш сьогодні у центрі уваги. Привітати тебе прийде багато народу. Це будуть і родичі, і друзі, і просто твої знайомі. Ось чому я дуже сильно постаралася, щоб зробити для тебе це свято по-справжньому прекрасним. Сподіваюся, що у тебе вийде оцінити все це гідно. А зараз ти повинен привести себе в належний вигляд. І під кінець мені б хотілося тобі багато чого ще сказати. Але, знаючи, як сильно ти не любиш ці довгі промови, я просто скажу тобі, живи щасливо. Проведи всі свої дні так, щоб тобі потім не було за них соромно. А тепер поки що. Живи щасливо! Нехай у тебе все буде відмінно! Я завжди вболіваю тільки за тебе!

***

Мій дорогий, коханий, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі безмежного щастя, підкріпленого дивовижними подіями, радістю, позитивними емоціями, чудовими відчуттями і новими враженнями. Нехай завжди буде здоров'я, любов і зайвий мільйон!

***

Улюблений мій чоловік, мій дорогий і важливий людина, вітаю тебе з днем народження. Нехай поклик твого серця завжди приводить тебе до перемоги і успіху, нехай у наших стосунках завжди панує гармонія і взаєморозуміння, нехай ніщо не зможе завадити нашому щастю, нехай твоя натура не знає поразок, нехай на Землі не існує страхів для твоєї душі.

***

Немає на світі людини рідніше і миліше тебе. Я рада бути твоєю дівчиною. Наші стосунки приносять мені задоволення. Я бажаю, щоб наші відносини мали розвиток і продовження. Я бажаю, щоб тебе нічого не турбувало і не турбувало. Вітаю тебе і люблю!

***

Бажаю, щоб здоров'я – це було велике щастя в твоєму житті, і нехай всі твої рідні і кохані люди будуть також мати міцне здоров'я, а також – довгі роки життя! Бажаю завжди усвідомлювати, що навіть маленький шматочок прекрасного моменту – це вже щастя! Великих тобі успіхів, і щоб все виходило, варто було б тільки побажати або захотіти! Також, побажаю тільки хорошого в житті, і нехай навіть дрібні невдачі не зможуть зламати тебе, зробити сумним і песимістичним! Нехай тільки оптимізм буде в твоїх речах, а в очах – завжди стрибають веселі вогники! І нехай сміх – це буде для тебе звичайною справою, і тоді твоє життя з кожною крапелькою сміху – буде довше на цілий момент життя! І повір, в старості про це буде згадуватися зовсім по-іншому! Нехай саме тоді тобі не доведеться ні про що пошкодувати, що чогось не досяг, а де-то полінувався!

***

Ти сміливіше всіх, ти завжди підтримаєш і прийдеш на допомогу у важкі хвилини, ти заспокоїш і развеселишь, ти просто найкращий! Як не дякувати світ у день, коли ти народився? Вітаю! Нехай всі добрі справи повертаються до тебе, хай доля проявляє до тебе прихильність, а чудеса трапляються щодня!

***

Мій улюблений, рідна людина! Я хочу сказати величезне спасибі цього дня, цього світу і, звичайно, твоїм батькам за те, що вони подарували мені тебе. Я не хочу красивих і гучних слів, я просто хочу тобі сказати: спасибі, що ти є. Ти для мене - вище щастя.

***

Хочу привітати свого коханого хлопця, свою другу половинку, без якої я вже просто не уявляю свого життя. Мені невимовно пощастило з тобою, мій улюблений. Бо ти в мене такий турботливий, ніжний і романтичний. Ти завжди придумаєш, як здивувати і порадувати мене. Коханий мій, хочу побажати тобі виключно здоров'я. Все інше не буде таким важливим, якщо у тебе не буде здоров'я. Я хочу, щоб всі твої плани і ідеї реалізувалися. Ти в мене такий працьовитий і цілеспрямований, що просто не можеш не досягти своєї мети. Я пишаюся тобою і твоєю витримкою, мій улюблений. Навряд чи хто-небудь інший зміг би витримати того, з чим кожен день стикаєшся ти. Я вітаю тебе з святом, мій найулюбленіший! Будь упевнений, що все найцікавіше ще тільки попереду. У нас з тобою все вийде. Я люблю тебе!

***

Я бачу в тобі відображення своїх найкращих якостей. Мені приємно перебувати поруч з тобою і запозичувати нові ідеї, натхнення, нові сили. Ким би ми не були один одному, я завжди відчуваю в тобі мужність і мудрість, і прагну їм навчитися. Тому бажаю тобі провести сьогоднішній день і все життя саме з такими людьми, навчаючись у них ще більшого і постійно удосконалюючись. Вітаю і цілую в щічку, твоя подруга.

***

Мій рідний, лагідна людина. Ні в кого немає таких ніжних і ласкавих губ, таких красивих блакитних очей. Мені хочеться потонути в твоїх бездонних очах, і розтанути від твого ласкавого дотику. З Днем Народження, милий, єдиний.

***

Хочу поділитися радістю з вами і сказати, який сьогодні чудовий день. День Народження мого хлопця! Неодноразово дякую долі за те, що я зустріла дзеркальне відображення своєї душі. Людину, яку я відчуваю на ментальному рівні. Людини, завдяки якому, в цьому житті, я не самотня. І зараз, якщо б можна було все змінити, і повернути час назад, я б зовсім не змінила нічого. День тебе - Людини з чистою душею і серцем, поруч з яким всі люди стають хоч трішки краще. В наш час у людей дуже багато масок. За якими, часом взагалі не розібрати щирості і емоцій. Я ціную тебе, тому що ти справжній. Ось такий, який є. Ти завжди поруч. Я плачу, сміюся, засмучуюся, радію, і ти завжди мене підтримуєш. Ти найкрасивіший, самий добрий, самий щирий, світлий, люблячий, найкращий. Мій. З Днем Народження!

***

Коханий мій, ми з тобою, як дві половинки, і яке щастя, що ми змогли зустріти один одного на життєвому шляху.

***

Коли любиш, не можеш висловити словами. Але в твій день народження я все ж хочу сказати про свою любов. Адже для мене ніколи немає дорожче тебе. І тому мені так важливо побажати тобі лише найкращого. Нехай у нас буде ще маса приводів сказати один одному «я люблю тебе».

***

Джерело: megaday.co.ua