Найкращі привітання з днем народження жінці


Найкращі привітання з днем народження жінці

Вітаю з днем народження. Бажаю великого жіночого щастя, любити і бути коханою, життєвих сил і енергії. Щоб світ, який ви випромінюєте, осявав усе навколо, хай будуть здорові всі ваші рідні та близькі люди і в усьому супроводжує успіх.

***

Справжньому творцеві і "художнику" шлю величезні вітання з Днем Народження! Твоя творчість надихає величезна кількість людей на добрі справи, звертає до любові, змушує замислитися про важливі речі, дозволяє побачити головне! Ти робиш дуже важливу роботу для всіх нас-і я від усього серця бажаю тобі невичерпного джерела енергії, новаторських ідей, свіжого погляду, вірних соратників і як можна менше перешкоди на твоєму довгому творчому шляху!

***

Вітаю з днем народження! Бажаю в очах того ж блиску, здоров'я, енергії в дорозі, без заздрості подружок, друзів — за інтересами, стрімкої кар'єри, доходів — витрат, подарунків і квітів! Сподіватися, мріяти, любити, улюбленої бути.

***

Нехай самі прекрасні і яскраві сни, що ти бачила в своєму житті, почнуть збуватися з сьогоднішнього дня, щоб принести в твоє життя реальну казку, яка, на відміну від сну, не закінчиться.

***

Вітаю тебе з днем народження! Успіхів, щастя, радості бажаю тобі від душі. Щоб мрії виконувалися, щоб бажання збувалися. Багато грошей і друзів вірних, натхненних. Головне, міцного здоров'я, поруч близьких самих. І посмішку не приховуй, посміхайся частіше.

***

Бажаю тобі в день народження аби мрії збувалися, задумане – здійснювалося, а на твоєму шляху зустрічалися цікаві люди і самі яскраві події. Нехай поруч завжди будуть ті, хто любить тебе і цінує, і нехай всі побажання, які ти отримаєш в цей день народження будуть почуті долею і повернуться до тебе щастям і радістю!

***

Нехай ти жінка вже зріла, але ти – для мене донечка. Тебе я пам'ятаю маленькою і неумелою! Бажаю тобі, мила моя, щоб ти сміялася тим же сміхом, щоб душа ніжною твоя була. Тобі бажаю тільки успіху, бажаю щастя, радості, добра. Нехай над тобою ангели кружляють, даруючи тобі свій захист. Хай всі вороги тебе боятися, їх карта давно вже біта. З днем народження!

***

Особливий свято день народження, він поєднує в себе радість і легкий смуток. Ми не будемо говорити про цифри або вести якісь підрахунки. Нашої чудової, найулюбленішою і найкрасивішою іменинниці хочеться побажати можливостей. Можливостей здійснювати всі свої плани і мрії, сміливо крокувати по життю з прекрасною і яскравою посмішкою, досягаючи все нових цілей. Нехай ваша сім'я стане для вас надійним тилом і підтримкою, друзі будуть вірними і надійними, а кохана людина справжньою опорою. Хай обходять ваш дім негоди і смуток, а замість них за великим святковим столом часто збираються самі рідні та найулюбленіші. Звичайно ж, хочеться побажати терпіння, воно завжди в нагоді, крім цього міцного здоров'я і благополуччя.

***

Бажаю, щоб твоє життя було схоже на казку. Коли мрієш, то уяви себе богинею і що для тебе все можливо! Нехай твої красиві очі завжди сяють щастям, любов'ю. Бажаю ловити захоплені погляди чоловіків і щоб твій обранець був зачарований тобою довічно.

***

Є знамениті історії кохання, про які говорить увесь світ, про яких пишуть романи... Кохана, нехай наше життя не повна авантюр і пригод, але в мене є ти – моя єдина, і для мене наші відносини – сама чарівна історія кохання всіх часів! У твій День народження я знову скажу тобі «Люблю» і ніжно поцілую, загляну в твої очі... Будь щаслива, моя любов!

***

Знаю, що сьогодні тобі вже наговорили багато компліментів і побажали все про що можна тільки мріяти! Напевно, я не буду оригінальна, але з великим почуттям любові і відданості вітаю тебе з Днем Народження і хочу, щоб ти була не просто щаслива, а купалася в ньому як дельфін в океані! Зі Святом!

***

Вітаю з днем народження і бажаю за алфавітом: Аристократичного наряду, Бадьорості духу, Захоплення від життя, Грандіозних подій, Динамічних відносин, Енотовой шубки, Перлового намиста, Золотого чоловіка, Ідеальної свекрухи, Кар'єрного росту, Любові гарячої, Машини крутіше, Насолод незабутніх, ніжних Обіймів, Перемог у спорах, Рівноваги в душі, Синочка розумну, Талановиту донечку, Удачі в справах, Феєричного свята, Клопоту менше, Квітів побільше, Царственої постави, Чудового настрою, Шикарних подарунків, Енергійних друзів, Ювеліра особистого і Яхту в море!

***

В честь дня народження можна дозволити собі більше – мріяти, гуляти, веселитися і відпочивати без оглядки на час! Нехай у кожній миті буде частинка свята – мрія, вір у чудеса і рухайся вперед! Нехай тобі на все вистачає часу, і нехай удача йде з тобою поруч!

***

З днем народження! Бажаю сімейного добробуту, затишку і домашнього тепла, сприятливої атмосфери і гармонії.

***

Що я можу побажати нашій іменинниці сьогодні, в такий чарівний свято, жінці, чия краса може підкорити з першого погляду і на все життя, жінці, у якої все є? Я бажаю тебе, люба моя, щастя великого, чистого, світлого, без меж. А ось за кордон їздити, щоб доводилося частіше. Я бажаю, щоб твій коханий обожнював тебе все життя, щоб з кожним днем все більше зачаровувався тобою, щоб тебе обожнював, виконував всі забаганки і взагалі – носив на руках! Бажаю, щоб завжди була в тебе вдача, а біля дачі невеликий басейн! Я бажаю тобі, щоб ти років була непідвладна, щоб тіло залишалося красивим і підтягнутим, а душа молода. Бажаю тобі велику кількість грошей, і взагалі фінансового благополуччя, щоб всі можливості перед тобою були відкриті, і не треба тобі було думати про насущне. Нехай твої думки краще займає творчість, натхнення і політ фантазії. Нехай життя буде цікавою і насиченою яскравими, приємними подіями. З Днем Народження тебе!

***

Кохана моя! З тих пір, як зустрів тебе, я втратив лік часу! Хвилина без тебе болісне для мене, як місяць, годину з тобою – як одна мить! Напевно, мені і вічності з тобою буде мало... Тому в твій День народження, я хочу побажати тобі, в числі іншого, побільше вільного часу, нехай у тебе буде, скільки забажаєш, і нехай кожна твоя хвилинку, витрачена на мене, або на що побажаєш, буде для тебе самої радісною і щасливою!

***

Шановна Леді, прийміть щирі вітання в день Вашого народження! Дозвольте побажати Вам бадьорості духу, міцності тіла і душі легкості. Нехай ніщо не затьмарює Ваш світлий життєрадісний лик!

***

Вітаю з Днем народження! Бажаю тобі гарного настрою, величезного щастя, нескінченної любові, достатку в родині, кар'єрного зростання, хороших друзів і, звичайно ж, здоров'я тобі і всім, хто тобі доріг. Нехай мрії ніколи не покидають тебе і перетворюються в реальність.

***

День народження – прекрасне свято, яскравий і красивий! Я вітаю тебе від усієї душі бажаю цим днем народження розкрити наступний блаженний крок твоєму житті! Бажаю благополуччя і любові, фортуни і процвітання! Бережи постійно в сердечко тепло і зухвало виконуй свої мрії! Ти – цариця власної долі, чи щаслива правителька власного особистого сімейного красивого царства!

***

Яскравим райдужним променем у цей день увірвався свято до нас – ваш День Народження! Вітаємо! Хочемо піднести вам букет солодких слів та щирих компліментів, адже така жінка, як ви, заслуговує бути в увазі! Хочемо вам побажати, щоб роки вашого життя розквітали, немов бутони троянди по весні! Нехай на душі завжди світить сонечко, а на серці вирує місяць травень! Пронесіть крізь роки свій оптимістичний настрій і не звертайте уваги на час! Бажаємо вам молодих ідей, свіжих думок, позитивного стану душі! Нехай ваша природна чарівність і краса надає впевненості в собі, нехай вам буде вистачати чоловічої уваги і інтересу! Бажаємо вам приймати букети і компліменти кожен день, без вихідних та перерви! Сміливо крокуйте по життю і нехай вам будуть відкриті всі шляхи й дороги! Жінка, мила пані, з Днем Народження вас!

***

Вітаю з днем народження. Сьогодні не дарма такий світлий і яскравий день. Адже сьогодні народилася така чудова і добра жінка. Тож хай сонечко світить тільки для тебе, так і пташки співають в твою честь. А найголовніше – нехай в твоїй душі завжди буде мир і спокій. А удача, успіх, любов, повагу та радість обов'язково прийдуть до тебе самі. Адже з такою людиною не може бути інакше.

***

Вітаю і бажаю, щоб у твоєму житті не було нерозв'язних проблем, щоб поруч завжди були люди, здатні допомогти і підтримати. Нехай кожен день приносить радість і щастя! І бажаю, щоб поруч завжди був сильний, надійний і дуже люблячий тебе чоловік, з яким тобі буде легко і спокійно! Люби, будь кохана, будь бажана і щаслива!

***

Як мало слів придумано для того, щоб висловити своє захоплення сьогоднішньої іменинницею. Квіти маліють поруч з нею, а небесні світила виглядають більш тьмяним. Нехай тільки позитивні емоції наповнюють серце прекрасної дами, яка здатна звести з розуму будь-якого кавалера!

***

Мила, прекрасна і чарівна жінка, твій день народження щиро бажаю завжди бути на висоті і прикрашати цей світ своєю пишністю. Нехай мрії окриляють душі тебе, нехай неймовірних сил і почуттів впевненості додає вірна любов твого серця.

***

День народження тільки раз на рік, але в цей день народилася на світ ти, подарувавши тепло і радість людям поруч з тобою. Від усього серця бажаю більше посмішок і менше смутку, більше успіху і удачі і менше розчарувань, більше любові і менше досади. Ще нескінченної любові до близьких, до світу, до себе — ти цього гідна. Нехай ніколи в твоєму житті не буде нездійсненних мрій, ні разу не прозвучало «У мене не вийшло», а кожен раз ти казала: «Я змогла!».

***

Чудова, мила і прекрасна, нехай цей день народження залишить радісний слід спогадів у твоєму житті, нехай цей рік подарує можливість бути неймовірно щасливою і у всьому процвітаючої, нехай кохання у твоєму серці стане ще більше, нехай ніколи не постукає у ваші двері смуток смуток.

***

Прийміть будь ласка наші сердечні і щирі та сердечні вітання. У Ваш день народження, ми хочемо побажати звичайних, але в той же час найбільш важливих речей. Щастя, успіху, здоров'я і радості. Здійснення всіх мрій, благополуччя і здоров'я. Спокою в родині, удачі в роботі, друзів вірних, за гостинним столом. Що б завжди поруч були рідні і кохані люди.

***

Бажаю Вам сибірського здоров'я, жіночого щастя, любові рідних і близьких, завжди відчувати себе важливою і потрібною.

***

Дорога, мила, гарна, неповторна! Нехай цей день народження принесе тобі радість і щастя, нехай у долі твоїй відбудуться позитивні зміни. Бажаємо тобі удачі, везіння, доброти і міцного здоров'я.

***

У день народження кожен з нас підводить підсумок свого життя, аналізує свої удачі та досягнення. Я бажаю тобі всього самого найкращого, щоб у наступному році ти досягла ще більшого успіху, була красивою і щасливою!

***

Чудову жінку хочу сьогодні привітати з Днем народження! Ти завжди гарна, стильно одягнена, а в очах горять іскри, адже ти просто неперевершена. Я хочу побажати тобі залишатися такою ж завжди: життєрадісною, веселою, усміхненою, молодий, оптимісткою. Нехай мрії завжди здійснюються.

***

Вітаю з днем народження! Бажаю здоров'я, яскравою і радісного життя, позитиву, любові, терпіння, удачі, натхнення, любов ближніх, зарплату отак тисяч сто, солідний рахунок у швейцарському банку, десять мільярдів секунд приємних моментів. А на світанку рано вранці, коли прокинутися дуже лінь, нехай не будильник, а дикий секс тебе будив.

***

Моя люба я бажаю тобі бути стрункою, як Дюймовочка, вродливою, як троянда і легкої, як хмари. Нехай друзі завжди будуть поруч з тобою, а рідні будуть здорові і щасливі. З народженням тебе, усмішок тобі і краси, а також приємних подарунків і ніжних слів.

***

Джерело: wordsguru.co.ua