Найкращі привітання з днем народження другу


Найкращі привітання з днем народження другу

Я хочу привітати свого друга з його святом! Ця людина зіграла велику роль у моєму житті, тому що він був зі мною у найважчі моменти мого життя. Я вдячна долі за такого нереального друга, у якого завжди в голові стільки багато ідей і планів. Мені ніколи не буває з ним нудно, тому що він завжди знає, як можна розважити людини, здивувати і порадувати. Він знає найкращі і веселі місця в місті. Сьогодні День твого народження, у зв'язку з чим я хочу побажати самого необхідного такій людині, яка любить пригоди, тобто здоров'я. Ти весь час вигадуєш що-небудь нове, тому тобі потрібно побажати здоров'я. Ще хочу побажати тобі, звичайно, успіхів у всьому і удачі. Ми всі тебе вітаємо і бажаємо тобі найкращого. Ти у нас приголомшливий друг, який вміє дивувати і радувати.

***

Вчинки людей завжди красномовніші їх слів. Вони говорять про справжні думки і почуття людини, які неможливо приховати словами. Все це я кажу до того, що сьогодні, коли у нашого друга (Ім'я) день народження, ми кинули всі свої справи, причепурилися і приїхали, щоб його привітати. Так давайте ж вип'ємо за нього, за нашого друга і за нашу зустріч у нього!

***

З днем народження вітаю! Щастя радості бажаю, і усмішки до вух у тебе і корешів:D Чи ти п'яний в цей день, від вина і від друзів! Будуть дівки оточувати і проходу не давати! Будь щасливий, друже.

***

Дорогий друже! В цей день народження хочу зізнатися, що твою присутність в моєму житті створює відчуття абсолютного щастя. Ти надаєш впевненість в будь-якому починанні і можеш підтримати як ніхто інший. Бажаю бути цінним співробітником в роботі, коханим чоловіком у родині, незамінним і вірним супутником у дружбі.

***

Бажаю, щоб ти був завжди молодий і красивий, щоб був злегка моп і йолоп, що був і плейбой, і хлопець свій, і як завжди, щедрий і широкий душею.

***

Друже, я від усієї душі вітаю тебе з днем народження! Нехай доля буде прихильною до тебе. Я бажаю тобі бути успішним, самодостатнім, а також успішним в кар'єрі. Будь доброзичливим, веселим і чуйним в дружбі. Будь вірним, ніжним і благородним в любові. Нехай удача буде головною супутницею в твоєму житті і йде з тобою до кінця. За тебе, друже!

***

Друже, любий, в твій день народження хочу побажати гідно керувати своєю імперією, постійно завойовуючи все нові простори успіху і неодноразово підкоряючи вершини слави. Нехай вірна і покірна буде твоя друга половинка, нехай щасливою і доброї виявиться твоя доля.

***

Ну що, старий, от сьогодні і знову настали твої іменини, просто я ще від минулого разу не відійшов. Ну, так ось. В цьому році, я бажаю, щоб вся фортуна, опинилася в твоїх руках, і ти крутив нею як хотів! Бажаю, щоб всі перешкоди, вирішувалися самі собою, а ти й не помічав. Будь завжди на позитивній хвилі, і не здавайся навіть тоді, коли в принципі, це єдиний вихід! І головне, не забувай іноді пропустити зі мною чарочку другу, адже мені це важливо! З днем народження!

***

З днем народження, друже! Наша сім'я бажає тобі активного життя, оптимізму, великих досягнень, захоплюючих пригод, безмежної радості. Не знай бід і самотності, будь любимо, щасливий, щасливий, успішний. Нехай здійснюється все, до чого прагнеш.

***

З ювілеєм! Як краса і цінність дорогоцінного каміння з роками, не тьмяніє, так і дорогий ювіляр кожен рік хай сяє яскравіше і освітлює все навколо своєю посмішкою! Щастя і завзятого блиску в очах ще багато-багато років!

***

З Днем Народження, друже! Нехай енергія б'є ключем, хай здоров'я не підводить ніколи, хай грошей вистачає завжди. Бажаю Тобі вогню в очах, сили в руках і в усяких інших місцях. Бажаю відпочивати на сонячних курортах, їздити на найдорожчих машинах, любити найкрасивіших дівчат.

***

Сьогодні твій день народження! Вітаю тебе! Я хочу тобі побажати безумовної дружби. Відданості без залежності. Відвертості без страху. Сміху без лицемірства. Взагалі-то.. у тебе вже є я!) Але нехай нас стане більше!

***

З днем народження тебе, дорогий мій друг. Бажаю тобі веселого життя, як катання на каруселях, щирих посмішок та сміху від душі, незгасимого щастя на протязі всього шляху, удачі в починаннях і гучних перемог у будь-якому поєдинку. Будь міцно любимо, друже, воістину щасливий і прекрасний собою.

***

Мій неймовірний друг, я хочу привітати тебе з твоїм особистим святом і побажати тобі натхнення. Ти у нас людина творча, якого постійно не вистачає ідей, тому я тобі бажаю багато таких самих класних ідей, як і ти сам. Нехай цей рік твого життя був не зовсім вдалим, але в ньому були і досить веселі і добрі моменти. Я хочу побажати тобі, що твій наступний рік, який вступає в силу вже сьогодні, був набагато цікавим та насиченим на події. Я хочу побажати тобі міцного здоров'я. Дуже не хочу, щоб ти хворів, тому що це приносить тобі масу клопоту. Хочу сказати, що ти – просто чудовий друг, про який тільки можна мріяти. Але мені пощастило, тому що в моєму житті є ти. Знай, що я готова в будь-якій ситуації надати тобі допомогу, мій дорогий. Далі буде тільки краще, тому налаштовуйтесь на позитив.

***

Привітаю тебе, мій дорогий друзяка, з днем народження. Бажаю, щоб фантазія вирувала справжня красуня тебе любила, щоб агрегат твій тебе не підводив і в цьому житті хвилю кайфу і веселощів, щоб ти ловив.

***

Я міг би відправити тобі листівку, але ж на ній все одно не помістяться всі твої достоїнства і мої побажання. Вирішив просто, без пафосу, привітати з днем народження, дорогий друже! Як добре, що ми зустрілися і ти є у мене!

***

Коли я був зовсім маленький, мій друг вирішив показати мені, як треба підтягуватися на турніку. Але він щось наплутав з руками, і показав мені, як треба ламати руку. З тих пір ми не дружимо. Так давайте піднімемо келихи, щоб не якісь поломки нашу дружбу не зруйнували!

***

Мій друг! Бажаю тобі, щоб роки, пролітаючи і просвистывая повз, несли погане і приносили гарний!

***

З днем народження! Бажаю тобі всього і побільше — нехай успіх і удача просто переслідують на кожному кроці! Бажаю не знати що таке розчарування і зустрічати на своєму шляху тільки позитив, щастя і красу!

***

Ти сьогодні став ще на рік старше, вже пора повільно повзти на кладовище... Жартую! :) Насправді ти ще ого-го і ах! Бажаю тобі і далі продовжувати в тому ж темпі, з днюхой, друже!

***

В День народження одного я хочу побажати йому, насамперед, того, що так важливо для кожної людини – міцного здоров'я, гарного настрою, удачі, благополуччя та любові! І, звичайно ж, я побажаю, щоб його завжди оточували гарні жінки, а коли він зустріне свою обраницю, щоб їхнє сімейне життя йшло гаразд так гладко, без сварок, в любові і взаєморозуміння! Нехай цей День народження принесе моєму другові справжнє щастя та здійснення всіх бажань!

***

Нехай твоє життя буде яскрава, насичена різними подіями, поменше сумувати, більше відпочивати! Працювати із задоволенням, в коханні взаємності, щоб був у всьому і завжди на висоті! У справах везіння, грошей багато, щоб зміг здійснити мрії свої і своїх друзів. Не упускати удачі з рук, нехай очі твої щастям сяють, а в душі не гасне жага життя.

***

Мій кращий друг, ми так багато пережили з тобою разом, бувало, навіть сварилися часом. Але нашу чоловічу дружбу можна назвати святою. Адже заради один одного ми готові в вогонь і в воду, готові в будь-яку хвилину прийти на допомогу. Прийми, друже найщиріші вітання у твій день народження. Бажаю відзначити цю урочисту подію з гідністю. Від усієї душі бажаю тобі успіхів, величезного щастя, миру, благополуччя. Нехай життя твоє буде довгою і красивою. Бажаю зустріти тобі справжню, чисту любов.

***

З днем народження, друже. Нехай доля допомагає розставляти все по своїх місцях, хай життя завжди радує новими можливостями і бравою удачею. Бажаю тобі міцного здоров'я та міцної дружби, взаємної любові та взаємної симпатії, великих успіхів і великого щастя.

***

Друже, з народженням тебе! Бажаю зухвалості, чітких цілей, здоров'я, сили духа і величезної везіння. Хочу, щоб всі задумані тобою геніальні ідеї збулися найближчим часом, вони дійсно варті втілення. Кожен мріє про своє — ти ж бачиш суть, тому все буде, вір у себе.

***

Вітаю з днем народження! Нехай збуваються всі мрії і досягаються поставлені цілі, успіх супроводжує весь твій життєвий шлях. Здоров'я хай ніколи не підведе, а безліч посмішок дітей, коханих і рідних щодня зігріває твій світ і змушує рухатися вперед!

***

Сьогодні день народження справжнього художника!) Будь похмурий мазок на полотні буднів, ти перетворюєш в передбачення салютів..) А різнокольорові вогні твоєї харизми розсіюють морок!) Вітаю тебе! Творчих тобі перемог!

***

В день народження побажати мені хотілося тобі, мій відданий і вірний друг, щоб твоє серце билося в ритмі блюзу. Бажаю тобі, щоб вітер змін приніс в твій дім затишок і тепло, любов і насолоду, надію та віру у краще. У день народження нехай всі твої мрії і бажання збудуться, а все погане зникне. Нехай всі твої друзі поважають і люблять тебе, допомагають тобі у всьому!

***

Хто у нас самий розумний? Хто у нас самий красивий? Від кого дівчата завжди сходили і шаленіють? Хто вміє розсмішити? Хто вміє вчасно підтримати? Кому можна подзвонити серед ночі, і він одразу примчить, не питаючи, навіщо його звуть? Хто настільки щедрий, що допоможе, навіть коли у самого в кишені порожньо? Хто завжди готовий підставити плече і простягнути руку? Хто ж цей крутий хлопець? Звичайно ж, ти, мій друг! Ми знаємо один одного вже сто років, але я до сих пір не перестаю радіти, що у мене такий друг! Ти всім друзям друг! Ти друг з великої літери! Хочу, щоб ти завжди залишався таким же – не змінюйся! Здоров'я тобі! Благополуччя і сімейного і фінансового! Довголіття! Мирного неба! Мій дім – твій дім! З днем народження!

***

З днем народження, друже дорогий. Бажаю бути крутим і пекучим перцем. І нехай від твоєї попи горіхом сходять з розуму дами-навшпиньки, нехай від твого тіла віє сексуальністю і пристрастю, нехай тебе подолати не вдасться жодному супернику, нехай від тебе відірватися не вийде ні в одній крали.

***

З днем народження, дорогий друже! Нехай твоє серце наповнюється щастям і радістю! Бажаю тобі завжди бути успішною людиною, прагнути до кращого і здійснювати заповітні мрії! Нехай взаємна любов і віддана дружба роблять твоє життя ще яскравіше і яскравіше!

***

Милий друже! Твій день народження - відповідний привід для застілля і щиросердних зізнань. Дякую тобі за нашу справжню чоловічу дружбу. Адже твоя підтримка додає впевненість, оптимізм, який заряджає енергією, нехай стане твоєю життєвою позицією.

***

Якщо стільки людей одночасно кажуть тобі, що ти чудовий, добрий, веселий, розумний, — вір їм! Вітаємо тебе!

***

Джерело: iwish.co.ua