Привітання з днем народження сестрі від сестри, від брата, молодшої, старшої своїми словами, в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження сестрі від сестри, від брата, молодшої, старшої своїми словами, в прозі, українською мовою

У нашій родині сьогодні свято, моя старша сестра іменинниця. У твій день народження дозволь побажати тобі всього самого доброго і світлого, що є в цьому світі. Нехай поруч з тобою завжди буде удача, яка допоможе у всіх справах не лише на робочому місці, але і в особистому житті. Нехай на твоїй життєвій дорозі не буде перешкод, а люди допоможуть словом чи ділом. Бажаю, щоб друзі були вірними і надійними. Звичайно, бажаю тобі величезної любові, яка дозволить зрости крил за твоєю спиною. Я впевнена, що ти станеш найщасливішою, адже ти точно цього гідна. Нехай не тільки сьогодні, але і в самий похмурий день ти знайдеш привід щиро посміхнутися приємним сюрпризам. Залишайся таким же світлим і самим чудовим людиною, моєї улюбленої старшою сестрою.

***

Є щось особливе в ювілеї! Це особлива дата для нових починань! Мила сестричка, почни новий старт, і нехай фініш буде яскравим і вражаючим! Бажаю тобі нових позитивних емоцій, нових креативних ідей, нових надихаючих зустрічей і нових незабутніх пригод! Словом, оновлюйся!

***

Сьогодні галасливе і веселе свято, але наша сестричка скромна, як завжди! Наша красуня сидить тихо, щоки її горять рум'янцем, точно троянди... Але ми ще більше смутим її, привітавши з Днем народження і не забув розповісти про те, як вона гарна! Мила моя, рідна, будь щаслива! Нехай твоє щастя буде пухнастим, як кошеня, ніжним, як весна, і міцним, як алмаз!

***

З днем народження, мила сестричка. Нехай у твоєму житті все буде затишним, сонячним, пухнастим і доброзичливим. Нехай радує здоров'я, зростає кар'єра, нехай збувається все, що заплановано, і навіть те, що зверх плану. Ніжності, щастя і любові тобі, моя люба, вітаю!

***

Нехай життя буде до тебе великодушна і в найщасливіший день твого народження подарує можливість прожити цей рік безтурботно. Сестричка, зустрічай щоранку з блаженною посмішкою і розкритим для щастя серцем.

***

Моя старша сестричка сьогодні відзначає свято, після якої вона стане ще на один рік старше, але при цьому вже точно залишиться такою ж запальною, активною і життєрадісною. От мені хочеться реально сказати, що ще ніколи я не зустрічала таких оптимістичних людей, тому що у всіх на умі одні проблеми, але ти зовсім не така. Ти не сприймаєш негативну інформацію, а просто забуваєш її відразу після того, як дізнаєшся чи почуєш. У будь-якому випадку у тебе потрібно вчитися оптимізму, тому що ти невпинно демонструєш справжній позитивний настрій по відношенню до всього в цьому світі. Я хочу побажати тобі всього самого найкрутішого, що тільки може бути, тому що ти у мене гідна саме цього. Я дуже хочу, щоб ти перестала скидати свої помилки на мене, тому що мені не хочеться потім все це прибирати або ліквідувати.

***

З днем народження, люба сестра. Я бажаю тобі здоров'я, любові і достатку, поваги, гідного оточення і високого положення, удачі, уваги і веселощів, краси, чудового настрою і терпіння. Будь щаслива, моя хороша, і нехай цей день відкриє перед тобою новий горизонт успіху.

***

Любові тобі - просто неземної! Ти гідна тільки найкращого! Нехай весь світ буде біля твоїх ніг!

***

Сестричка, ти справді заслуговуєш тільки справжньою і безмежної любові від своїх близьких людей, дорогий сім'ї. Ти – чудовий чоловічок, адже в твоєму характері можна знайти дивовижну любов і бажання дарувати позитив своїм рідним, надавати підтримку. Я захоплююся тобою, знаючи, наскільки ти цілеспрямована і врівноважена, розуміючи, що я ніколи б не змогла бути такий навіть, якщо б захотіла. Бажаю тобі, рідненька, успіху у всіх починаннях. Нехай доля дозволить тобі досягти дивовижних висот. Пам'ятай: незалежно від того, що ж підготувала для тебе життя, які перешкоди потрібно пройти, віра в світле майбутнє – це основа твого успіху. Пам'ятає, будь ласка, що Господь завжди оберігає тебе від усіляких пут і негод, хоче протягнути руку допомоги, щоб твоя душа розквітла. Мила сестричка, я дуже пишаюся тобою, бо хочу зізнатися тобі в тих почуттях, що відчуваю до своїй близькій людині: люблю тебе, захоплююся тобою і дуже ціную!

***

Моя дорога сестричка! В цей день я поспішаю привітати тебе з днем народження перш за всіх інших! Ти багато значиш для мене, і я хочу, щоб твоє життя складалася як точний пазл, який складається з щастя, благополуччя, любові та здоров'я! Будь завжди красивою і чарівною жінкою, кружи голови чоловікам і не відмовляй собі в задоволенні!!!

***

Сестреночка, моя хороша, з днем народження тебе! Бажаю тобі щастя і здоров'я, завжди гарного настрою і ні краплі смутку. Будь багата не тільки фінансово, а й душевно. Нехай розквітає твоя неймовірна краса, очі сяють від любові і блаженства, і життя твоє змінюється тільки на краще і цікавого.

***

Завдяки всім випробувань і труднощів у житті, я змогла поглянути на тебе, моя сестра, з іншого боку. І побачити в тобі не тільки рідної людини, а й друга, який завжди готовий запропонувати мені свою руку допомоги. Кожну секунду я дякую небеса, за те, що благословили мене такою людиною в моїй долі. Ти вірила в мене, коли всі інші відвернулися, будучи впевненими в моєму ураженні. Тому кожну перемогу над життєвими негараздами я присвячую тобі, людині, яка надихає мене на більше і змушує мене бути сильнішою. Ти вмієш переконувати мене, що все буде добре. І завдяки цьому невичерпного оптимізму в житті я помічаю лише гарне, що дозволяє мені любити життя більше. Дякую тобі за це. Насолоджуйся своїм святом і не припиняй бути таким безцінним зарядом енергії і скарбницею позитиву.

***

Мила сестричка, нехай у тебе сьогодні буде помаранчеве настрій, як у відомій пісеньці! Купайся в цьому помаранчевому безтурботному морі, кутався в безтурботне дитяче щастя! У цьому новому помаранчевому сезоні нехай життя обернеться до тебе помаранчевої стороною, хай серце стане чашею, повною любові! Бажаю тобі зустріти того єдиного чоловіка, який народжений тобі у пару, і з'єднати з ним долі! Вітаю з днем народження! Будь щасливою!

***

Нас тільки двоє, близьких і рідних людей. На правах старшого брата, я обіцяю завжди тебе оберігати і захищати, бути надійною опорою. Сьогодні у тебе день народження, мила сестричка. Прийми найщиріші вітання. Нехай особистий свято буде світлим і красивим, нехай удача ходить за тобою тінню. Нехай твоє життя буде довгою, квітучою і радісною. Нехай птах щастя часто прилітає на твій поріг. Всіх благ тобі, відмінного настрою, мирного неба, і всього найкращого.

***

Дорога сестро! Ти старший за мене, а значить розумнішими і мудрішими. Я вітаю тебе з Днем народження і хочу сказати, що мені дуже пощастило мати таку чудову сестру. Ти завжди будеш для мене взірцем і прикладом. Дуже тебе люблю і бажаю величезного щастя!

***

Сеструля моя, мені хочеться від щирого серця привітати тебе з твоїм чудовим святом, а також побажати всього найкращого і позитивного, що здатне підняти тобі настрій. Повір, що заради тебе я, як твій старший брат, я піду на все, бо мені хочеться, щоб моя сеструля була найщасливішою. Повір, що я зроблю так, що в тебе завжди буде безліч приводів для того, щоб радіти і веселитися. Нехай цей святковий день буде наповнений не лише гостей, але і приємних емоцій і відчуттів. Мені хочеться побажати тобі ще й крутого настрої, тому що без настрою неможливо буде відсвяткувати цей день. Я бажаю тобі багато щастя, любові і всього найкращого. Ось побачиш, що навіть батьки будуть танцювати і веселитися до самого ранку. Я бажаю тобі всього того, що здатне підняти тобі настрій.

***

Дорога сестричка, ближче і рідніше людини у мене немає, твій день народження - свято для мене. Нехай він буде сонячним і радісним, наповненим сміхом, тостами, ароматом квітів. Нехай він принесе тобі удачу і здійснить найзаповітніші мрії.

***

Сестричка! Ти не уявляєш, як багато я хочу нажелать тобі в твій день народження! І крутись як хочеш, але що б кожне моє побажання знайшло тебе і бажано зненацька! Будь коханою, будь карколомної, будь неймовірною, будь непередбачуваною, будь чарівною і найщасливішою на землі в самому шикарному будинку на березі самого теплого моря з самим неймовірним чоловіком.

***

Звертаючись до Бога, ми славимо Його і висловлюємо свої прохання. Слава Богу, що ти є у мене, моя підтримка і опора у всьому, мій зразок для наслідування! Молю Бога, щоб ти була завжди, найкрасивіша, найрозумніша і найдобріша жінка в світі, моя улюблена сестра!

***

Твій день народження – яскравий, гарний день. Сьогодні приймай найщиріші привітання і побажання, моя улюблена сестричка. Від усієї душі бажаю тобі краси і бадьорості, молодості, міцного здоров'я. Завжди йди по життю з посмішкою та добрим настроєм. Нехай твоє життя цвіте, як сама красива троянда, і нехай на ній ніколи не буде колючих шипів. Нехай довго – довго до тебе не підкрадеться старість, хай молодість звучить легкою мелодією, нехай все у тебе буде добре. Удачі тобі у всьому.

***

Ми з тобою, моя сестричка, дружні і нерозлучні! Вітаю тебе з твоїм чарівним святом, бажаю тобі незгасимої краси, завзяття, відданих друзів і шанувальників! Нехай на твоєму шляху буде більше світла, добра і радості, а доля підносить несподівані, але тільки приємні сюрпризи. Будь любима найкращим чоловіком на світі, ніколи не сумуй і бери від життя тільки хороше!

***

Сестричка, з днем народження. Завжди залишайся такою ж милою, чарівною, ніжною, доброю, красивою. Нехай всі неприємності, обходять тебе стороною, а ти даруй людям свою щиру посмішку. Будь цілеспрямованою, наполегливою, і всі твої мрії обов'язково збудуться. Не сумнівайся, ти будеш найщасливішою. Я тебе люблю!

***

День народження - це свято означає зовсім різне для багатьох людей. Адже кому-то він просто подобатися через подарунків, а кому-то дійсно так сильно приємно відчувати почуття, які ми зазнали в дитинстві. І ось зараз моїй сестрі на цілий рік ставати більше. Дивлячись на неї, я розумію те, що мені дійсно зовсім не хочеться розлучатися з тією дівчинкою, яка була до цього. Адже під час того, як ти дорослішаєш, ти починаєш досить таки сильно змінюватися. І тому мені зовсім не хочеться, щоб це все змінювалося. Але, в будь-якому випадку все залежить не від мене, і тому мені просто залишається всім задовольнятися, як воно і є. І наостанок мені б дуже хотілося сказати тобі про те, що щоб не сталося, я завжди буду поруч з тобою для того, щоб прийти до тебе на допомогу. І тільки в такому випадку ти вже зовсім не будеш розчаровуватися і сумувати.

***

Скільки себе пам'ятаю, ти завжди була поряд, моя наставниця, мій друг і виручалочка з будь-яких колотнеч. Якби це було в моїй владі, то ти б позбулася всіх гроз і нещасть, ти б отримала богатирське здоров'я і бадьорість духу. З Днем народження, сестра!

***

Сестра - це один із найближчих людей, які завжди змушують відчувати себе поряд з близькою людиною захищеною і зрозумілою. І сьогодні, коли мені так сильно хочеться бачити тебе щасливою, я постаралася зробити все для того, щоб ти дійсно змогла насолоджуватися цим своїм днем варення. І хай навіть ти не отримаєш належної уваги, ти все одно повинна розуміти те, що в цьому житті не все так погано. Просто намагайся бути більш доброзичливою, і тоді люди до тебе потягнуться. А зараз, я не хочу тобі насолоджуватися распаковыванием подарунків. Просто постарайся щосили провести свято найкращим чином. І щоб не сталося, просто завжди посміхайся своєю яскравою посмішкою. Адже тільки таким чином можна буде розвіяти всі неприємні почуття та емоції, які лежать у тебе на серці. Ось як то так. Може, тобі це й допоможе.

***

Сестриця моя! Радісних днів тобі, солодких ночей, побільше грошей і поменше проблем. Нехай чоловіки змагаються між собою за підкорення твого серця, а ти вибирай, та дивись не прогадай! З Днем Народження тебе вітаю, радості, терпіння, розуміння бажаю. Красою своєю ти завойовуєш усіх, так буде завжди так, а не інакше. Зі святом, сестричка моя старша, ти чарівна і життя тебе нехай тільки радує! Зачаровував всіх своїм магнетизмом, запалом, кокетливою посмішкою! Удачі тобі в житті!

***

Моя мила сестричка, я бажаю тобі всіляких благ, багато щирих посмішок і яскравих успіхів! Нехай твоє життя наповнюється новими відкриттями, щасливими моментами і приємними сюрпризами! Нехай все, що ти щиро бажаєш, здійсниться в цей день народження!

***

Вітаю тебе з Днем народження, мила сестра. Ти рідна для мене не тільки по крові, але й по духу. Як же хочеться знати, що ми обов'язково подолаємо разом численні перешкоди долі, зможемо здобути шанс для того, щоб стати щасливими. Бажаю тобі яскравих і справжніх емоцій. Нехай кожен день життя розкриває тільки самі позитивні і стоять межі. Бажаю тобі віри в те, що доля неодмінно виявиться успішною, що кожен день буде додатковим кроком до здійснення побажань і мрій, відкриття нових перспектив долі. Сестричко, нехай будь-які твої мрії неодмінно знаходять втілення в життя, кожен день радує стоять успіхом, дозволяє зрозуміти, наскільки важливу роль грає настрій і впевненість у прекрасному майбутньому. Приймай найщиріші вітання з Днем народження, які повинні здійснитися найближчим часом. Нехай наступний рік життя виявиться вартим для тебе!

***

Дорога сестричко, вітаю тебе з днем народження, з таким чудовим веселим днем. Нехай особистий свято принесе тобі багато радості і суперское настрою. Хай лише хороші новини радують тебе. Купайся в достатку і любові, як сир у маслі. Нехай всі твої бажання співпадають з можливостями, нехай гаманець завжди тріщить по швах. Бажаю тобі море удачі, нехай всі тривоги і печалі зникнуть без сліду. Нехай в душі завжди дзвенить мелодія весни, нехай Господь береже тебе.

***

Мила сестричка, хочу побажати тобі щастя, ніжного, як шовк, любові як безкрайнє море і друга, такого як я, незважаючи, що ми рідні.

***

Джерело: pryvitannya.com.ua