Поздоровлення з днем народження хлопцеві у прозі, українською мовою


Поздоровлення з днем народження хлопцеві у прозі, українською мовою

У цей прекрасний і світлий Твій День народження хай буде сонце яскравим, а небо світлим і чистим. Нехай ніщо не обмежить Твої можливості в майбутньому. Бажаю Тобі завжди бути відкритим до нових ідей, радісно сприймати кожен прожитий день, - нехай кожна хвилина привносить у Твої плани нові перспективи, здатні змінити життя на краще. Живи креативно і цінуй кожен момент!

***

З народженням! Бажаю бути тобі відповідальним, надійним, вірним другом, турботливим, ніжним, добрим, щедрим, вихованим і красивим. Нехай твоя душа завжди буде молода. Нехай кожен рік подарує тобі мудрість і новий досвід. Бажаю щоб всі неприємності та негаразди обходили тебе стороною.

***

Все, що можна побажати Вам літній чоловік я щиро бажаю всього Вам найкращого вітаю Вас, будьте завжди уважні і завжди так позитивні таких як Ви не багато є на світі залишайтеся завжди душею компанії бажаємо багато слави і великий Вам любові!

***

Любий мій, коханий, коханий хлопець, з днем народження тебе, мій дорогий! Ти — найбільший скарб мого життя, ти — найдорожче, що у мене є! Ти моє дихання, життя, повітря, натхнення, моя сила, моє серце, моя душа. Всі мої думки, почуття і емоції тільки для тебе. Тільки ти змушуєш моє серце битися швидше і лише для тебе я посміхаюся. Кошенятко, спасибі, що ти є у мене. Спасибі тобі за твою любов і ніжність, ласку і турботу. Я все життя буду любити лише тебе!

***

Бажаю постійного кругообігу щасливих подій у житті, удачі в справах, відмінного настрою, повної впевненості в своїх силах і наполегливого прагнення до мрій!

***

У день народження бажаю, щоб все було на відмінно! Щоб якщо кар'єра — успішна, якщо зарплата — то пристойна, якщо друзі, то вірні, якщо родина міцна. Якщо коньяк — то з витримкою, автомобіль — новий, відпочинок — найактивніший. І нехай птах удачі завжди кружляє біля тебе!

***

Приємно усвідомлювати, що мій хлопець став на рік старшим, а значить, розумніше, сильніше і красивіше. Так нехай всі ці та інші позитивні якості завжди залишаються в тобі! З Днем народження тебе! Ніколи не сумуй і не бійся труднощів!

***

Що за чудове свято – День народження! Відмінний привід порадувати коханого смачною стравою, подарунками і, крім того, весь день провести разом! Мені дорога з тобою кожна хвилинка, і сьогодні у мене є цілий скарб! Нумо разом посміхнемося і радо приймемо гостей, вислухаємо привітання та побажання для тебе, мій коханий, і нехай цей день стане одним із тих щасливих днів, яких на рік має бути 364 або 365! Будь щасливий, єдиний мій чоловік! Бери повними жменями від життя те, що тобі справедливо належить – удачу, здоров'я і любов друзів і єдиною твоєї жінки - мене!

***

Милий хлопець! Сьогодні велике свято в твоєму житті і ми дуже раді бути присутнім на ньому! Твій День Народження! Вітаємо і бажаємо вічної молодості, безмежного людського щастя, океан можливостей, море перспектив, вдалих починань і блискучого результату свої досягнень! Нехай цей день тобі дасть поштовх у нову, незвідану життя, де тебе чекають неймовірні пригоди, захоплення, інтереси, подорожі і задоволення! Бажаємо, щоб це свято плавно перейшов в спосіб життя, хай твоя доля буде наповнена радістю кожен день! Бажаємо бути впевненим, сміливим, вміти приймати тверді рішення, що не піддаються сумніву з боку і бути авторитетом серед свого кружляння! Нехай тобі дістанеться повагу друзів, колег, батьків завдяки своїм людським якостям! Бережи в собі справжнього джентльмена і прекрасної людини!

***

Коханий, сьогодні самий яскравий і радісний день — день твого народження! Я з великою любов'ю вітаю тебе з цим чарівним днем! Хочу, щоб і цей день, і всі наступні дні були для тебе суцільною казкою, хочу наповнити їх радістю та ніжністю! Нехай кожна мить, кожна хвилина і секунда твого життя буде прожите не дарма, нехай в житті панує гармонія і благодать! Бажаю тобі неперевершених моментів, чудових емоцій, бажаю лише перемог у всіх починаннях! Дякую тобі за те, що ти завжди простягаєш мені свою мужню, сильну руку, надаєш підтримку. Ти — справжній чоловік! З днем народження!

***

Самого прекрасного і феєричного чоловіка, що я сьогодні від усієї душі вітаю з днем народження. Бажаю, щоб сірі будні перетворилися на яскраві барвисті святкові дні. Щоб душа твоя образ не знала, а завжди тільки співала від прекрасного життя. Бажаю завжди залишатися таким же галантним і цікавим чоловіком!

***

Я поспішала сьогодні привітати тебе з днем народження і довго думала над побажаннями. Хочеться побажати тобі щастя – його не буває багато, здоров'я – воно ніколи не зайве, любові – самого головного почуття в житті, взаєморозуміння – без нього дуже складно, мудрості – це відмінний помічник у житті... А якщо коротко, живи так, як хоче твоє серце, і більше довіряй своїм почуттям і інтуїції – внутрішній голос ніколи не обдурить!

***

Любити, вірити, чекати нової зустрічі і, нудьгуючи, згадувати найкращі миті разом... а коли він повертається – не помічати летять годин, танути під поглядом... Так я живу кожен день - і не бажаю собі кращої долі! Зі мною – коханий, і перед нами відкритий весь світ, ми ще збудуємо своє щастя, і воно буде висотою до небес! З Днем народження, єдиний мій! Я бажаю тобі не простого щастя, але щастя особливого, створеного з усіх твоїх мрій та найзаповітніших бажань!

***

Вітаю з днем народження чудового хлопця. Побажати тобі хочу скарбів життя і багатства душі, чудових ідей і незмінною удачі, яскравих емоцій і бравого настрою, щирої любові і щоденного щастя.

***

Вітаю вас з днем вашого народження, бажаю вам добра, любові та великого здоров'я, адже якщо буде здоров'я, буде все, Бажаю вам творчих успіхів та життя більше приємного.

***

В день твого народження нехай яскраво світить сонце, хай люди радіють разом з тобою твою святу. Бажаю тобі досягти неймовірних висот. Величезною неземної взаємної любові тобі. Нехай з тобою відбувається тільки хороше.

***

У світі стільки людей, стільки доріг і випадковостей, так як вийшло, що ми зустрілися? Не тільки зустрілися, але і закохалися, знайшли одне в одному те, чого в житті нам так не вистачало – вірність, ніжність, турботу, увагу і любов. У День народження головного людини в моєму житті я хочу побажати йому не зупинятися ні перед чим на шляху до своїх мрій, пам'ятати про те, що я буду з тобою поруч завжди, і просто бути щасливим!

***

Сьогодні день народження у самого дорогого і улюбленого мені чоловіки. Всі найніжніші і найтепліші слова, я присвячую тобі. Вітаю тебе з днем народження і бажаю величезного щастя. Хай неодмінно збудуться всі твої заповітні мрії. Будь завжди таким гарним, добрим і ніжним. Нехай у твоєму серці завжди квітне весна, хай тільки гарний настрій супроводжує тобі. Бажаю міцного здоров'я, благополуччя. Нехай надія, віра і любов будуть твоїми супутниками у житті. Люблю тебе, і хочу бачити самим щасливим на світі.

***

З днем народження тебе, мій хороший чоловічок. Найбільше я хочу, щоб з тобою були тільки потрібні люди. Нехай всі твої цілі рухають тебе тільки вперед і ніколи не тягнуть назад. Проходь всі перешкоди і пам'ятай що ти справжній чоловік.

***

Бажаю бути успішним і щасливим людиною, святкуючи щодня досягнення своєї мети. Бажаю також нових можливостей, нових перемог, нових звершень, а головне бережи те що для тебе дійсно важливо.

***

Я хочу, щоб сьогоднішній день став тією датою, коли все погане залишається позаду, а попереду чекають тільки позитивні емоції, відмінні враження щасливі і радісні дні. З днем народження!

***

У день народження хотілося б привітати тебе і від усього серця побажати фінансового благополуччя і досягнення цілей. Нехай робота приносить задоволення і радість, нехай здійсняться найзаповітніші мрії, бажання реалізуються, а друзі не загубляться.

***

Хочу побажати тобі не просто благополуччя та гарного життя, а ще й вдалого збігу обставин. Щоб своїми досягненнями ти міг пишатися. Живи яскраво і усміхайся кожен день!

***

Сьогодні ми вперше святкуємо твій День народження разом... і мені здається, що я перебуваю на найкращому святі в світі! На чолі його – ти, сьогодні всі гості привітають тебе і побажають багато хорошого, і нехай все збудеться! А потім, коли всі розійдуться по домівках, я обійму тебе і зізнаюся в любові і повторю те, що побажаю зараз... Хай для тебе кожен день світить сонце, зірки і місяць! Хай за тобою завжди слід твій ангел-хранитель і береже, допомагає і виконує всі бажання!

***

Вітаю тебе, мій захисник і герой, з днем народження. Я вдячна долі за те, що вона звела нас з тобою. Приємно, коли можна спертися на твоє надійної і мужнє плече. А за твоєю широкою спиною я відчуваю себе надійно і можу дозволити собі бути ніжною і слабкою жінкою. Дякую, коханий, за твою турботу та увагу!

***

Я так люблю тебе, що іноді не можу висловити це словами. Хочу, щоб ти знав, що твій день народження — день, коли у світі з'явилася моя друга половинка. Бажаю тобі відмінних друзів, успіхів в улюбленій тобою справі, і мене поруч, адже я не можу довго бути далеко.

***

Бажаю у день народження щасливою, цікавою і довгого життя! Будь сміливим, ризикуй і перемагай! Нехай навіть неймовірні ідеї та цілі обов'язково успішно здійснюються!

***

Дорогою, в твій особистий свято бажаю радісного життя, надійних товаришів, успіхів у будь-яких починаннях! Нехай у тебе бажання завжди збігаються з можливостями і кожен крок в майбутньому принесе плоди! Я пишаюся тобою, будь щасливий!

***

Який він, справжній чоловік? Це людина, на якого можна покластися в будь-яку хвилину, якому можна довіритися, з яким можна просто поговорити по душах. Справжній чоловік – це мій улюблений. Я щаслива поруч з ним. Сьогодні, мій бажаний, відзначає свій день народження. Я від щирого серця вітаю тебе з перемогою. Нехай твоє життя тече спокійно і впевнено, як повна річка. Бажаю тобі удачі у всьому, міцного здоров'я, завжди гарного настрою та благополуччя.

***

Бажаю тобі, сміливості, відваги і чоловічий стійкості. Щоб на твоєму життєвому шляху зустрічалися лише добрі, розумні й чуйні люди. Нехай тебе оточують вірні і віддані друзі. Так само хочеться побажати тобі, бути затребуваним, бажаним і улюбленим!

***

Нехай твій сон буде міцним, фантазія – бурхливої, життя – довге, а любов – істинною. З Днем Народження.

***

Чудовий хлопець, в твій день народження бажаю тобі звитяги і мужності, сміливості і слави, відваги серця і доброти душі. Нехай будуть вірними товаришами, відданою твоя друга половинка, успішним кожен твій день і приголомшливим твій настрій.

***

Джерело: toasts.com.ua