Привітання з днем народження мамі від дочки, сина не в віршах


Привітання з днем народження мамі від дочки, сина не в віршах

Ти завжди і у всьому підтримувала мене і прагнула зробити для мене неможливе. твоя теплота і любов не покидали мене ані на секунду. І немає таких вершин, які б мені не підкорилися, будь ти поруч зі мною. І за це я хочу сказати тобі «дякую», моя рідна, та побажати тобі безмежного щастя та гарного настрою.

***

Мамо, дозволь мені сьогодні душевно привітати тебе з самим світлим святом – днем Народження! Я хочу, щоб ти мене завжди щире посміхалася, не приховуючи свого переполняющего душу щастя. Щоб ні одна хвороба не торкнулася тебе, а відмінне самопочуття супроводжувало тебе протягом усього життя! Нехай у тебе на душі буде світло і спокійно, а в житті буде більше приємних подій, цікавих зустрічей і щасливих моментів. І ще – я дякую долі за те, що у мене така гарна мама. Спасибі тобі за все, і дай бог тобі здоров'я і довгого щасливого життя!

***

Мама, ти – самий прекрасний і чудовий чоловік у всьому світі. Як я вдячна долі за те, що вона подарувала мені тебе. Звичайно, я вдячна тобі за кожен день, проведений разом зі мною, за турботу, що дозволило мені провести щасливе дитинство і задушевну юність. Хочу привітати тебе з Днем народження. Бажаю тобі успішної і світлим, красивим і особливим дороги життя. Нехай будинок завжди буде місцем, де можна відновити сили і енергію для подальшого підкорення висот. Бажаю тобі успішного усунення стресів, які не дозволяють повною мірою насолоджуватися життям. Мама, ти дуже дорога і близька мені, хоча я вже стала дорослою леді. Пам'ятай про те, що я завжди готова надати тобі гідну підтримку і надихнути на нові звершення. Обожнюю свого найулюбленішого і дорогої людини. Вірю в те, що ми обов'язково будемо разом ще дуже довго.

***

Матуся! У тебе сьогодні день народження, і в цей чудовий день я вітаю тебе з святом! Добра моя, мила мама, рідна серцю і близька душі, будь щаслива, кохана і задоволена! Одягайся красиво, смачно готуй, смійся завзято!

***

У цей прекрасний день хочемо привітати нашу іменинницю з днем народження! Побажати їй залишатися такою ж красивою і квітучою, доброю і милою, радісною і веселою, щоб в її житті не було приводів для смутку, а лише приводи для посмішок. Бажаємо щастя, здоров'я, здійснення всіх бажань і довгих-довгих років життя!

***

Улюблена мамочка, вітаю тебе з твоїм ювілеєм. Ти мій найдорожчий на світі людина, адже без тебе — не було б мене. Саме ти, мама навчила мене бути тим, ким я є зараз і показала, що це таке: бути справжньою жінкою. Спасибі тобі і ще раз вітаю, будь щаслива!

***

Люба матусю, в свій день народження, прийми найщиріші побажання. Бажаємо міцного здоров'я, любові і щастя. Нехай тривоги і біди завжди обходять тебе стороною. Нехай твоє життя розквітає, як прекрасна квітка. Нехай тебе не старять роки, адже вони не владні над тобою. Нехай ніколи не покидають тебе сили, нехай всі справи йдуть успішно. Люба матусю, будь завжди красивою, доброю, молодий, нехай всі твої мрії неодмінно збуваються. Довгих – довгих років життя тобі, всіх благ і гарного настрою.

***

Мама, в цей особливий день, День Народження, хочеться сказати так багато (і прозою, і віршами), але почати варто з вирішення найближчих проблем. Тобто з поправки здоров'я. Саме тому в якості першочергового подарунка твої люблячі діти дарують тобі поїздку на курорт-санаторій. Поїздка на 100% оплачена за системою «все включено» (проїзд туди і назад, харчування, проживання, лікувальні процедури, екскурсії та інше). Наші вітання і подарунки на цьому не вичерпуються. Але спершу відпочинь, наберися сил, отримай нові враження. За твій багаторічну працю ти більш ніж заслуговуєш цього.

***

Вітаю самого рідного, дорогого, ніжного і кохану людину з днем народження. Матуся, будь здорова, бадьора, енергійна. Нехай тебе оточують красиві речі, цікаві і позитивні люди, нехай події в твоєму житті викликають лише посмішку. Люблю тебе, завжди з тобою. Зі святом!

***

Дорога мамо, з днем народження! Хочу побажати тобі в цей день турботи з боку рідних людей, приходу в твій дім хороших гостей, а також радості, щирої посмішки і безтурботного сміху. Щоб твоє серце наповнювалося тільки теплими позитивними почуттями, в домі завжди панували гармонія і тепло, і сама ти залишалася такою ж красивою, душевної, життєрадісною, всенасветепрощающей люблячою мамою. Будь щаслива і не болів.

***

Матуся, в твоє свято я хочу побажати, щоб кожен день, який ти з любов'ю і турботою подарувала твоїм близьким, став ще одним десятиліттям твоїй дуже довгого і щасливого життя. Будь завжди самої-самої лагідною, ніжною, коханою, гарною. З днем народження!

***

Люба матусю! В день народження хочу побажати тобі лише добра. Нехай у тебе на шляху ніколи не зустрічаються лиха і негоди, а життя радує лише приємними моментами! Нехай твоє здоров'я буде міцнішим самої міцної сталі на Землі, а роки життя довше самої довгої нитки! Від всього серця вітаю тебе!

***

Дорога наша матуся, прийми найщиріші побажання у твій день народження. Нехай твоє життя буде довгим і щасливим, хай негоди і печалі ніколи не відвідують тебе. Бажаємо міцного здоров'я тобі, багато радості та удачі. Нехай на твоєму шляху зустрічаються тільки хороші і надійні друзі. Прекрасного настрою тобі в будні і в свята. Будь завжди кохана і бажана. Всіх земних благ тобі, достатку і благополуччя. Будь завжди гарною і молодою, нехай роки не старять тебе ніколи. Люба матусю, живи довго і радуй нас, адже ти потрібна нам, як повітря.

***

Мама, з днем народження! Нехай тобі посміхається сонце, нехай навіть тінь смутку не торкнеться твого обличчя! Завжди залишайся такою ж відкритою, красивою і доброю. Я знаю, що іноді засмучував тебе, але ти завжди мене прощала. Я ніколи не забуду, як багато ти для мене зробила, тому завжди буду поруч і обіцяю допомагати у всьому.

***

Побажаю в день народження мамі своїй, моєму світлому ангелу, щоб життя текло рівномірно і неспішно, наче тиха річечка, щоб ясне сонечко зігрівало тебе завжди, як ти нас своїм теплом зігріваєш і наделяешь життєвою силою! Ще бажаю тобі, моя рідна, щоб снилися тобі лише кольорові сни, як у добрих мультфільмах, а всі бажання, як ніби за помахом чарівної палички, негайно виконувалися! Щастя і здоров'я тобі, мамочко!

***

Мама – найрідніша людина, та, хто заколисує і пестить, піклується і береже...Сьогодні твій День народження, мама, і я хочу тебе обійняти, поцілувати в щоку і сказати, що я дуже-дуже тебе люблю! Нехай завжди світить сонечко в твоєму житті, завжди буде привід посміхнутися, а сюрпризи будуть тільки приємними! Ти для мене – самий необхідний і найдорожча людина на світі, і я завжди буду любити тебе!

***

Що може бути прекрасніше материнської любові, чутливою, ніжною і самовідданої? Материнська любов не знає перешкод, з нею все в житті йде гладко, і будь-які сумі мама просто рукою відводить від улюбленої дитини. Улюблена мамочка! Сьогодні дивний день – твій День народження! Я вітаю тебе і зроблю все, щоб твої очі завжди світилися щастям, а на губах грала посмішка. Адже ти у мене талановита, і будь-яка справа в твоїх руках так і горить, а ще – ти сама уважна, добра і ласкава! ©

***

Матуся! Для мене, ближче і рідніше за тебе, нікого немає, тому в твій день народження я хочу, в першу чергу побажати тобі міцного здоров'я, душевного спокою, прекрасного настрою і нових, яскравих вражень! Бажаю тобі залишатися такою ж сентиментальної по відношенню до дрібниць, такий же заразливо веселою і радісною і такої ж турботливої й чуйною до всіх навколо!

***

Дорога мама! Вітаю тебе з днем твого народження! Я довго дивився(а) на небо, щоб взяти його чисті фарби. Я годинами слухав(а) птахів, що запозичити їх трелі. Я нескінченно бродив(а) серед квітів, бажаючи взяти з собою їх солодкий аромат. Але все одно прийшов(ла) до тебе лише з незначними словами. Тому що ніякі фарби і ноти, нічиї трелі не можуть передати всієї твоєї доброти і ніжності. Їм не в силах розповісти про тебе, про твої променистих очах і теплих руках. Про твоїй чарівній усмішці і світлої душі! Спасибі тобі, рідна моя, за любов і турботу! Живи довго і щасливо! Радуй своїх дітей та онуків! Радуйся сама! Радій сонцю і дощу, вітру і першого снігу! Радій життю! Здоров'я тобі, мамо, довгих благополучних років!

***

Мій дорогоцінний людина, найдорожча і улюблена мама — вітаю тебе з днем народження! Нехай всі найпотаємніші мрії та бажання здійсняться і зроблять тебе ще більш щасливою. Дуже хочу і всією душею бажаю тобі міцного здоров'я, спокою, блаженного відпочинку і мільйони приводів для нових відкриттів, приємних вражень та посмішок! Люблю тебе, моя хороша!

***

Мама, сьогодні я готова допомагати тобі цілий день. Зобов'язуюсь з'їсти шматочок твого торта, щоб не напихати тебе зайвим холестерином, випити апельсиновий сік, так як там знаходяться барвники і отримати всі твої подарунки, тому що носити тяжкості тобі протипоказано. З днем народження!

***

На світі є багато прекрасного: квіти, щастя, посмішка коханої людини, обійми... І ти. Для нас ти — як повітря, сонце, місяць... І сьогодні, в день твого народження, ми бажаємо тобі, щоб у твоїй душі завжди була весна. Знаєш, іноді ми грубим тобі, ігноруємо твої прохання... Прости нас за це. Знай, що ми тебе любимо, хоч це і не завжди помітно. Ніколи не сумуй і йди по життю з посмішкою, висвітлюючи нею в темряві буднів наше життя.

***

Нехай цей день запам'ятається самими надзвичайно теплими і позитивними емоціями! Нехай оточуючі дарують ласку і добро, нехай найзаповітніші мрії збуваються мить і наповнюють навколишній світ озареньем! Нехай нові вершини піддаються легко долаються, а старі друзі назавжди залишається вірною підтримкою і надійним тилом!

***

Мила мамочка, вітаю тебе з днем народження. Довгих років життя тобі, рідна, щастя і міцного здоров'я. Хай розвіються всі негаразди, хай хороші новини радують тебе. Будь завжди такою красивою, молодою і життєрадісною. Живи, мамо, довго – довго, і завжди потіш мене. Ти, як рятівний острівець, навколо величезного океану життя. Матусю, хай тобі щастить у всьому завжди, нехай дрібниці життя розчиняються, як цукор у воді. Нехай твоя любов буде оберегом моєму житті. Нехай береже тебе Господь завжди.

***

Дорога моя, кохана і сама рідна мама! Прийми вітання у цей день: не болів, люба, не старей, посміхайся частіше, щоб дім твій завжди був повний гостей. Щоб краса твоя ніколи не в'янула, очі світилися від щастя, а серце від кохання. З днем народження, моя найрідніша людина!

***

Матусю кохана моя! Сьогодні твій день народження. Прийми мої вітання! Побажаю тобі міцного здоров'я, гарного настрою, щастя! Нехай зморшки, які з'являються на твоєму обличчі, тебе тільки прикрашають! Нехай робота буде легкою і в задоволення, а відпочинок – самим захоплюючим!

***

Мама, коли я дивлюся у твої очі, я думаю про те, що ти мені дуже багато дала в цьому житті. Ти подарувала мені впевненість у завтрашньому дні і свободу. А коли було важко, ти завжди мені допомагала. Саме тому, сьогодні, в твій день народження, я хочу побажати тобі те, що ти теж була абсолютно впевнена у відмінному майбутньому. І нехай удача супроводжує вас у всіх твоїх починаннях. Пам'ятай, улюблена мама – я тебе дуже люблю і дорожу тобою — ти найрідніша мені людина. З днем народження!

***

Дорога мама! Сьогодні ми – твої діти, прийшли привітати тебе з прекрасним святом – днем народження! Рідна наша, кохана! Ми бажаємо тобі міцного здоров'я і світлих, довгих років щасливого життя! Нехай у твоєму житті складається все так, як ти того хочеш! І успіх тебе чекає!

***

Скільки віршів, скільки пісень присвячено мамі, але всі вони не зможуть висловити того, що хочеться сказати тобі! Як пояснити словами теплоту почуттів до тебе, подяку за твою любов, ласку, терпіння і все те, що ти вклала в нас? Можливо, це схоже на теплий весняний промінь, гладящий тебе по голові, або вогонь свічки, запалю тобі шлях, або світанок на березі теплого моря! Мила, дорога мама, бажаємо тобі жити довго і щасливо, радіти життю, не втратити свого дару любити. Нехай у домі завжди буде тепло, ситно, затишно! Будь молодий душею і тілом, знаходь для себе нові цікаві заняття, спілкуйся, поділись своєю добротою, досвідом, знаннями, здоров'я тобі і довгих років!

***

Люба матусю, я хочу привітати тебе з особистим привітанням. Такий заповітний день потрібно неодмінно провести в колі сім'ї. Як же пощастило, що сьогодні – вихідний. Дорогий і улюблений, рідний чоловічок мій, я хочу бачити тебе щасливою і впевненою, гармонійної і повноцінною. Нехай ти завжди будеш залишатися такою, як зараз. Не потрібно переживати за мої витівки, адже вони настільки безневинні. Охороняй домашнє вогнище, яке обов'язково потрібно для захисту сімейного щастя. Вірю в те, що у нас все буде складатися гідно, адже всі вищі сили сприяють цьому. Хочу радувати тебе, адже я знаю, наскільки складно виховувати доньку, яка повинна перетворитися в принцесу. Мамочко, ти – для мене приклад. Як же я хочу бути схожою на тебе. Велике спасибі за твою ніжність і жіночність, уміння піклуватися і підтримувати, адже в дійсності без цього так складно в наші дні. Вітаю з Днем народження!

***

Нехай кожен новий день приносить тобі тільки щастя і радість, нехай близькі люди завжди будуть ласкаві з тобою, нехай життя балує і дарує багато чудес. З Днем Народження, дорога, будь завжди такою яка ти є!

***

Джерело: pryvitalka.co.ua