Привітання з днем народження коханій дівчині, жінці в прозі, своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження коханій дівчині, жінці в прозі, своїми словами, українською мовою

З Днем народження, дівчинка моя! Нехай твої очі світяться від щастя, посмішка радує всіх навколо, а почуття й емоції б'ють через край. Гарного тобі здоров'я, оптимістичного настрою, бадьорості духу, радісних і веселих днів, нехай будь-які життєві труднощі легко долаються.

***

Рідна моя жіночка, з днем народження! Якби ти була трояндою, я обов'язково була б метеликом. Якщо би листочком — вітром. Якщо б пташкою — деревцем. Якби рибкою — морем. А якщо б ти була чертовкой (хоча взагалі-то чому якщо...), я хотів би стати самим грішних людей, щоб назавжди залишитися у пеклі. Аби поруч була ти...

***

Ніжна, рідна, кохана вітаю тебе з днем народження! Я дякую долі за нашу зустріч і хочу тобі побажати залишатися завжди такою ж лагідною, турботливою, ранимою і життєрадісною! Нехай світ навколо тебе кружляє і дарує тобі лише позитивні емоції, насолоджуйся життям і хай буде по-справжньому щаслива. А я завжди буду поруч з тобою!

***

Моя улюблена дівчинка, я щасливий привітати тебе з днем народження! Хочеться побажати тобі так багато, але відповідні слова губляться... Ти прекрасна – я бажаю тобі цвісти ще вишуканішим; ти ніжна – я бажаю тобі бути ще солодший; ти мила – я бажаю тобі бути ще чудесней! Ти кохана, але побажати тобі бути ще більш коханої я не в силах. Адже сильніше, ніж люблю тебе я, любити неможливо!

***

У коханої дівчини сьогодні день народження. Це велике свято і для мене. Адже я дихаю й живу тобою, моя жадана. Нехай цей свято принесе тобі багато радості, нехай всі привітання і подарунки будуть тобі до душі. Бажаю тобі міцного здоров'я, успіхів у всьому і відмінного настрою в будь-яку погоду. Нехай життя твоє тече повною рікою серед рівних берегів. Нехай тебе оточують тільки надійні і вірні друзі. Будь завжди такою красивою і доброю, мій кошеня. Я люблю тебе, моя неповторна

***

Мила, я ледве дочекався цього дня. Висловлюючи любов, готовий сьогодні скласти весь світ біля твоїх ніг і дякувати долі за те, що подарувала мені тебе. Моя чудова, прекрасна, кохана, люба, з днем народження! Загадуй бажання, задувай свічки, шелести подарунками і будь завжди щаслива. Я люблю тебе!

***

Я хочу привітати тебе, моя найдорожча і улюблена дівчинка, з Днем народження! Ти у мене така добра і мила дівчинка, яку весь час хочеться захищати і оберігати. Повір, що для мене важливо, щоб ти не переживала і не турбувалася ні з яких питань, тому що це все лише моя турбота. А ти повинна завжди посміхатися, радіти життю і радувати свого коханого хлопця, який намагається виключно для тебе. Любимочка моя, я хочу побажати тобі здоров'я, тому що все інше буде само собою, якщо ти будеш здорова. Я сам буду стежити за тим, щоб ти не знімала шапку в зимові місяці, а ти любиш цю справу. Крім того, хочу побажати тобі, щоб у твоєму житті було місце тільки для радості і щастя. Але це все буде організовано під моїм чуйним керівництвом. Нехай це свято буде одним з найкращих в твоєму житті.

***

Нехай цей чудовий день порадує тебе океаном приємних сюрпризів, і ця радість буде йти з тобою все подальше життя. Будь щаслива, адже моє щастя без твого не існує!

***

Сонце моє, моя кохана дівчина! Як же я щасливий, привітати тебе, мою єдину зі святом молодості - Днем Народження, і виявитися твоїм хлопцем! Доля презентувала мені тебе, і я відразу став зовсім іншою людиною! Ти забарвила моє життя у різноманітні кольори веселки, ти подарувала мені повноцінне відчуття радості життя! У минулому, до тебе, я не знав, що можна так жити! Ти чарівним чином вселила в мене безліч емоцій, навчила радіти дрібницям і бачити навколо себе прекрасне! Мій звичний світ перевернувся! Я люблю сам, і любимо тобою! Я щасливий! І в твоє Народження, я хочу подарувати тобі слова подяки за те, що ти змогла розгледіти в мені свого чоловіка, свою рідну душу, свою половинку! Іменинниця! Адже це твоя заслуга! Я низько вклоняюся тобі в ноги, моя кохана і обіцяю виправдати твої сподівання і мрії! Я зроблю тебе щасливою і коханою дівчиною планети Земля! З Днем Народження, єдина любов моя!

***

Люба моя, красива, молода і завзята! Вітаю з днем народження і бажаю, щоб ти завжди відчувала себе коханою, необхідної і найкращою на світі! Успіхів тобі у навчанні та в усіх твоїх захопленнях, бадьорості тіла й духу, легкості рухів і досягнень поставлених цілей! Бажаю тобі кохання такою красивою, просто неземної! Нехай він любить тебе вірно, сильно і дуже ніжно, а ти завжди відповідай йому взаємністю! Нехай для тебе цвітуть квіти, співають птахи, котить хвилі океан і зеленіють долини! Будь красива, добра і вір в краще!

***

Зі святом, моя кохана дружина! Знаєш, кажуть шлюби укладаються на небесах. Тоді мені просто в голову не приходить за які заслуги ангели подарували ні чим не примітному мені таку прекрасну і чисту зірку як ти. Мабуть щось переплутали... Але мені хотілося б попередити їх там на верху — я ніколи не віддам тебе!

***

Сьогодні твій День народження. Це свято збере твоїх друзів, зблизить твоїх рідних. Але ніхто не в силах зрозуміти, як цей день я чекав. Мені хочеться зробити так, щоб твоє життя було просте і світлою. Щоб твій шлях був легким і радісним, щоб оточуючі тебе люди були іскрінні і добросердечны. Ти ніжна, немов ангел, і немає таких слів, які могли б описати почуття, яке закипає в моїх грудях, коли я бачу тебе. Ти – відображення найбільш світлих моїх почуттів і самих піднесених думок. Будь поруч, і я буду найщасливішою людиною. Якщо ти мені дозволиш... З Днем Народження!

***

У День народження моєї коханої дівчини я просто не можу сказати, що вважаю її самою приголомшливою дівчиною, без якої я вже не зможу провести жодну хвилину свого життя. Я хочу привітати тебе з твоїм чудовим святом, а також побажати тобі всього самого яскравого, світлого і доброго, що є в цьому житті. Для мене важливо, щоб ти була щаслива і спокійна, тому я докладу для цього всі свої сили. а ти продовжуй отримувати задоволення від життя. Продовжуй дивитися фільми, їсти улюблені шоколадки і готувати чудові тортики, від яких я просто божеволію. Я хочу побажати тобі самого міцного здоров'я та успіхів у всіх твоїх починаннях. Ти у мене неймовірно цілеспрямована дівчина, тому ніхто навіть не сумнівається в тому, що ти досягнеш успіху в будь-якій справі. Бажаю тобі самого щирого щастя і самої великої любові зі мною.

***

З днем народження тебе, моя кохана і сама прекрасна дівчина на світі. Від усієї душі я хочу побажати тобі величезного щастя, у всьому успіхів. Хай буде життя твоє схоже на казку, хай кожен день приносить тобі тільки щасливі миті. Хай буде все, як ти захочеш, нехай очікування не обдурять, а всі твої мрії обов'язково стануть дійсністю. Будь завжди ніжною, лагідною, красивою, нехай в душі завжди співає мелодія весни, нехай на твоєму шляху ніколи не буде перешкод. Бережи тебе Господь.

***

Зі шкільних уроків хімії нам добре відомо, що, якщо з'єднати два визначених елемента... станеться вибух! Одного разу трапився справжній феєрверк в нашому житті, коли ми зустрілися, я завжди буду пам'ятати той день! І сьогодні, в День твого народження, я дякую небеса за те, що створили тебе, і звели нас разом! Нехай наша любов горить яскраво і жарко, приносячи нам море щастя безмежного, як океан, і ніжної, як свіжий бриз! З Днем народження, мій промінчик щастя!

***

Настав день твого народження, моя кохана дівчина. В цей день дарую тобі всю свою увагу, всю вдячність і щиру любов. Я шалено радий, що ти завжди поруч зі мною, що ти мене любиш і поважаєш, восхищаешь і оберігаєш від жорстокої реальності. Я так щасливий, що у мене є можливість бачити тебе кожен день, говорити з тобою про все на світі. Зі святом! Твій люблячий хлопець.

***

Один погляд, легка тінь усмішки на її губах — і ось я вже вражений... Я помітив тебе, адже неможливо не помітити золоту місяць на нічних небесах, у темряві вона одна осяє шлях... В тобі – сенс мого життя, з тобою я щасливий і, повір, на світі не буде дівчата щасливішими тебе! Я вітаю тебе з Днем народження і бажаю тільки одного – нехай будь-які твої мрії виконуються, ледь ти встигнеш їх загадати!

***

Як я рада, що є у мене, моя принцеса, моя найкраща дівчина на всій планеті. Дозволь від усього серця привітати тебе з днем народження. Нехай твій особистий свято буде веселим і гарним. Хай неодмінно збудуться всі твої заповітні бажання. Бажаю тобі величезного щастя, удачі у всьому, багато радості, і завжди гарного настрою. Нехай всі негоди, і тривоги назавжди забудуть твою адресу, хай кожен день радує тебе хорошими новинами. Будь завжди такою красивою, коханою, ніжною і бажаною.

***

З днем народження, моя королева! Королева мрії, краси і мрій! Я без тебе не можу. Я люблю тебе, моє життя! Ти – моя мрія і світло в дорозі. Вітаю тебе, моя радість і щастя! Хочу тобі побажати в цей чудовий день більше сонця і чистого мирного неба над головою, добрих і щирих людей поруч, цінуй батьків і люби мене. Я біля твоїх ніг. Люблю тебе, крихітко!

***

Мій скарб! Бажаю тобі в день народження купатися в компліментах, сяяти від усмішок і пахнути привабливіше, ніж всі аромати в світі! Я не можу надихатися тобою, будь зі мною поруч, і я зроблю тебе щасливою!

***

Я вітаю тебе, моя красива, з днем ангела! Нехай тобі супроводжує в житті веселка, сповнена яскравих фарб. Кожен колір має своє значення і магічний характер. Червоний колір-символ любові і пристрасті, він допомагає завойовувати вплив і успіх. Помаранчевий – колір тепла і радості, енергії і сили. Жовтий колір – символ легкості і яскравості. Зелений – колір сталості і твердості, впевненості в собі. За жіночність і материнство, спокій і безтурботність відповідає блакитний колір. Синій колір символізує вічність, тісний зв'язок і вірність. Магію, чаклунство і фантазії уособлює фіолетовий колір. Білий колір символізує божественність, чистоту і досконалість. Так нехай на життєвому шляху на кожному кроці світяться яскраві кольори веселок. Бажаю, життя світлої без темних фарб, без гірких сліз, хвороб і хвилювань. Гарного тобі настрою моя мила, кохана!

***

Нехай незважаючи на календарний вік в твоїй душі завжди лунають фанфари. Нехай твоє життя переливається усіма кольорами веселки, буде наповнена тільки позитивними подіями. Мила моя подружка, будь щаслива і кохана.

***

Мені хочеться, щоб твій день народження, приніс тобі щось яскраве та нове! Щоб в цей день ти зрозуміла, яка ж ти насправді крута дівчисько! Для тебе, мені ніяких слів не шкода, а навпаки, підібрати ті, які ідеально тебе про характеризують просто неможливо! Адже немає ще таких яскравих слів! Тому скажу просто, живи і радій кожному прожитому дню, адже вони принесуть у ваше життя багато нового! З іменинами тебе!

***

Кохана, моя радість і удача, мій світ і ніжний ангел, вітаю тебе з днем народження. Рідна моя, хочу побажати тобі лише добрих спогадів, тільки приємних очікувань, тільки щасливих надій, успішних справ, лише вдалих планів, тільки оптимістичного настрою, тільки натхненної творчості і тільки вічною і незгасною нашої любові.

***

Кохана моя, рідна жінка. Будь завжди весела і енергійна в справах і турботах. Нехай цей день стане самим яскравим днем в твоєму житті. Хочу розділити з тобою гарний настрій і щастя і подарувати тобі твої улюблені квіти.

***

З Днем народження тебе, моя ласкава, ніжна, уважна, весела, дотепна і життєрадісна дівчина! Я щиро радий, що ми з тобою - разом! Нехай кожен ранок приносить тобі тільки радісні, усміхнені вести! Нехай тебе оточують тільки добрі люди! І нехай наша любов буде яскравою і сильною!

***

Сьогодні День народження у моєї маленької милої дівчинки, яка не перестає радувати мене і робити мене щасливою людиною. У такий святковий день я хочу побажати тобі щастя, здоров'я і любові, причому все це в компанії зі мною. Мені хочеться розділяти з тобою як радісні моменти, так і сумні, тому що ми з тобою – одне ціле, а отже, і всі ці моменти є нашими спільними. Але обіцяю. Що докладу всі зусилля для того, щоб у нашому житті було місце лише для радості і щастя. А ще хочу пообіцяти, що буду з тобою ходити по магазинах стільки, скільки твоїй душі завгодно, але не частіше, ніж два рази на місяць, тому що більше я не витримаю. Я тобі хочу побажати спокійного і розміреного життя, яка буде наповнена тільки щастям і любов'ю. Навіть не сумнівайся в тому, що ти – моя найголовніша перемога в цьому житті. Люблю!

***

Моя сама неймовірна і надзвичайно красива дівчина відзначає сьогодні свій улюблений свято. Я сам дуже чекав цей день, тому що це один з моїх улюблених днів у році. З тих самих пір, як я познайомився з моєю коханою, я зрозумів, що любити можна просто без пам'яті, тому що вона запаморочила мені голову. Я просто знову знайшов життя, тому що вона вдихнула в мене нове життя. Любимочка моя, я вдячний тобі за все те, що ти робиш для мене. Мені ще ніколи не було так добре з людиною, не було так спокійно, а ти даруєш мені тепло і спокій, затишок і ніжність. Мені хочеться проводити з тобою все свій час, але робота мене відволікає від тебе. Я вітаю тебе з твоїм святом і бажаю тобі всього самого яскравого і цікавого. Я думаю, що в тебе гарна фантазія, тому ти сама точно вибереш. Я люблю тебе, сонечко! Все буде добре.

***

Моя спокусниця, моя сама прекрасна і чудова, сама красива і чарівна дівчина на світі, з днем народження тебе. Бажаю нових ідей і веселих витівок, виконання бажань і великих успіхів, чудового настрою і безсумнівною удачі, чарівного щастя і вічної любові.

***

Джерело: megaday.co.ua