Привітання з днем народження дружині не у віршах


Привітання з днем народження дружині не у віршах

Від усієї душі вітаю дружину з народженням у світі. Нехай кожен чоловік заздрить мені, тому що мені пощастило стати щасливчиком, у якого золота дружина. Вітаю, моя хороша. І нехай цей день подарує казковий настрій, чарівні враження, хвилюючі події та багато радості. Нехай він буде яскравим і незабутнім. Бажаю тобі всього самого привабливої і чудового.

***

Свіжий ранковий вітер в обличчя, морські бризки на розпалену шкіру, затишне дотик плюшевого пледа, відблиск сонця, що заплутався у віях, поцілунки дощу в маківку, аромат кави осіннім ранком – все це ТИ, моя кохана! Спасибі тобі, що ти саме така. Щастя моє, з Днем народження тебе!

***

В день нашого весілля ти була найкрасивішою нареченою. Біле плаття і фата огорнули тебе невагомим хмарою, золоте кільце сяяло, як промінчик сонця. Але самою прекрасною була твоя усмішка. Ти тільки що стала моєю дружиною, і я кружляв тебе на руках, розуміючи, що запам'ятаю ці миттєвості назавжди. Минуло чимало років, але ти зараз так само прекрасна, як у той день. І я люблю тебе, і коли беру тебе за руку, відчуваю, як завмирає серце на мить. І твій День народження для мене найкращий свято, коли я знову кажу про те, як люблю тебе!

***

Я знайшов в тобі все те, що шукав. Ти моя доля, моя друга половинка. З кожним днем багаття моєї любові розгорається все яскравіше. Кохана дружина, у тебе сьогодні день народження. Від усього серця прийми вітання від люблячого чоловіка. Нехай твоє життя буде яскравим, нехай зозуля накукує багато щасливих років. Будь завжди такою гарною, доброю і ніжною. Нехай надія, віра і любов супроводжують по життю тебе. Міцного здоров'я тобі, моя мила, удачі у всьому і гарного настрою. Нехай Господь береже тебе від невдач.

***

Всім серцем вітаю тебе з святом, кохана моя дружина! Я готовий з тобою все життя зустрічати світанки і проводжати заходи, любити, плекати, шанувати. Хочу, щоб у житті частіше ти посміхалася, і залишалася такою ніжною, доброю і красивою завжди. Без тебе цей світ просто зникло б. Тому світи з кожним днем все яскравіше!

***

Улюблену свою дружину, хочу привітати зі святом. Спасибі за те, що ти є, за твоє тепло, доброту, турботу про усій нашій родині. У цей день хочеться побажати, щоб ти залишалася такою ж красивою, розумною, життєрадісною.

***

У цей прекрасний і пам'ятний день я хочу привітати з Днем народження свою дружину, хранительку сімейного вогнища і ключів від мого серця. Тільки ставши її чоловіком, я відчув себе справжнім чоловіком, якого з дня весілля і завжди відводиться роль захисника і зберігача своєї сім'ї. Я повинен сказати, що ця роль для мене найголовніша роль в житті. І все дорожче мені - моя сім'я. І я хочу пообіцяти своїй дружині, що я завжди буду самим кращому чоловіком для неї в цілому світі!

***

З днем народження, люба моя. Бажаю дзвінко сміятися і ніколи не сумувати, щиро посміхатися і вірити в диво, наповнювати наше сімейне вогнище теплотою і радістю, перетворювати цей світ і бути найщасливішою на цій планеті.

***

Моя єдина, я вітаю тебе з днем народження! Ангел мій, дружино кохана, ти для мене найкраща жінка на планеті, і я дуже тебе люблю і захоплююсь кожним твоїм рухом. Нехай твоя грація і чарівність тільки додає тонкі витончені нотки досконалості. Я тобі бажаю щастя, світлих емоцій, душевних зустрічей і незабутніх хвилинок солодкого задоволення. Знай, що я завжди поруч: твоя підтримка, захист, опора і, звичайно ж, міцна, любляча сім'я.

***

Мій найулюбленіший свято – це не новий рік, день перемоги, і навіть не Великдень. Більше всього на світі я люблю той день, в який з'явився на світ найдорожчий для мене людина – моя чудова дружина! Спасибі за те, що даруєш мені щастя! Я шалено люблю тебе і бажаю всього найкращого!

***

Вітаючи з Днем народження дружину, я хочу насамперед нагадати, що з дня нашого весілля пройшло багато років... Напевно, їх вистачило б на ціле життя. Світ змінювався, а ми були разом. Ми йшли по дорозі життя, міцно тримаючись за руки і дивлячись один одному в очі, читаючи в них кожну мить: «Я люблю». У День народження дорогий мені жінки я також хочу побажати їй посміхатися кожен день і залишатися такою ж щасливою ще багато років!

***

Чоловік повинен бути сильним. Але в той день я був вражений твоєю красою. Ти усміхнулася — і моє серце завмерло, я не знав, що сказати, і просто посміхнувся. Напевно, бути нам разом веліли самі небеса. Йшли роки, і щоб не відбувалося у нашому житті, ми знали – головне, що ми разом. Адже коли поруч той, хто любить і любимо, можна обернути в пил роки. У твій День народження я хочу ще раз сказати, як сильно я тебе люблю і як сильно я вдячний тобі всі ці роки за твою любов!

***

Сьогодні світле свято, тому що на світ з'явився мій маленький ангелик, який охороняє наше домашнє вогнище і знаходиться завжди поруч. Я хочу підняти цей келих за тебе моя ненаглядна красуня. Ніколи не опускай свої крильця, так як саме вони допомагають нам не впускати в наш дім нещастя.

***

Кохана дружина, у тебе сьогодні день особливий, і ти по-особливому хороша. Спасибі, що ти зі мною, прекрасна, нереальна красуня. Ти — сама ніжність, саме чарівність. Будь всім задоволена і щаслива, я ж до цього докладу в повній мірі свої старання. З ювілеєм!

***

З днем народження кохана дружина моя! Вітаю тебе моя друга половинка, з цим щасливим і прекрасними днем! Бажаю тобі моя рідна, міцного здоров'я, жіночності, осяйності і краси! Нехай твоя божественна посмішка, завжди освітлює наше життя, твої ніжні руки огортають нас ласкою і турботою, а твої прекрасні очі ніколи не дізнаються, що таке сльози. Нехай життя тебе, моя мила, радує яскравими подіями і балує радісними зустрічами. Будь моя мила, успішною, самодостатньою і щасливою жінкою. А я завжди зобов'язуюсь бути поруч з тобою, оберігати, захищати, цінувати, любити і піклуватися про тебе. З любов'ю твій чоловік!

***

Мила моя дружина, чудова дружина, вітаю тебе з днем народження. Радість моя, я тобі бажаю ніколи не хвилюватися через дрібниці, завжди бути на висоті і кожен день зустрічати у всеозброєнні. Дорога, нехай весь світ буде біля твоїх ніг, нехай всі твої мрії неодмінно збуваються, ну а я в свою чергу прикладу до цього свою руку.

***

Моя улюблена мегерка, світло моїх очей і радість моєї душі, вітаю тебе з днем народження. Я бажаю тобі завжди залишатися моєї солодкої зефіркою, здобної булочкою з родзинками, незрівнянної богинею краси, жінкою неймовірної фантазії і веселих примх. Знай, що ти в мене найкраща і чудова без штукатурки макіяжу і всяких шмоток від Версаче.

***

З днем народження, моя дорога. Ти — чудова жінка і найкраща дружина. Бажаю тобі завжди сяяти у всій своїй красі і знаходитися у чудовому настрої. Мила моя, я всім серцем бажаю, щоб ти була щаслива. Рідна, нехай всі твої мрії здійсняться і не змусять тебе довго чекати!

***

Кохана, єдина, ніжна... В твій день народження я хочу в тисячний раз розповісти тобі про те, як я люблю тебе. Про те, яке це щастя — прокидатися поряд з тобою щоранку і бачити твоє рідне обличчя. Про те, що немає більшого щастя для мене, ніж знати, що вдома мене ти чекаєш. Так нехай же ангел береже тебе від бід і хвороб, а душа твоя буде відкрита для моєї безмежної ласки й відданості.

***

Улюблену свою дружину, хочу привітати зі святом. Спасибі за те, що ти є, за твоє тепло, доброту, турботу про усій нашій родині. У цей день хочеться побажати, щоб ти залишалася такою ж красивою, розумною, життєрадісною. Нехай збуваються усі твої бажання. З днем народження, мила!

***

Моя улюблена женуля, вітаю тебе з днем народження. Нехай казкою буде твоє життя, де я буду добрим і турботливим королем, а ти — моєю бажаною і самої красивою королевою. Бажаю тобі здоров'я, успішної діяльності і цікавих задумів, веселощів, плідної творчості, безтурботного відпочинку, великого щастя і везіння.

***

Є на далеких островах, маленька пташка. Коли вона зустрічає іншу пташку, в її маленькому сердечку спалахує пожежа любові. Пташка починає будувати будинок, щоб було куди привести кохану. Але будинок, на її думку, не може бути просто дахом над головою, тому він прикрашається квітами, маленькими камінчиками і пір'їнками, і все – синього кольору, під колір очей коханої. Я теж вважаю, що будинок, обустраиваемый для коханої, повинен бути красивий і затишний, адже це знає навіть маленька пташка, що створює пару на все життя. Але я також хочу сказати, що в будинку має панувати любов, і тоді навіть скромний курінь заграє всіма кольорами веселки. Кохана! Я вітаю тебе з Днем народження і обіцяю, що в нашому домі і в нашому житті завжди буде яскраво і світло від нашої любові!

***

Сьогодні незвичайний, особливий день. Тому що ти з'явилася на світ, наповнивши все навколо незвичайної, невичерпної життєвої енергією. Ти змушуєш обертатися навколо себе відповідальну справу і кухонне начиння. Ти вмієш по-справжньому любити, дружити і бути центром будь-якого починання.

***

З днем народження, моя чудова дружина. Бажаю тобі, мила, одним помахом своєї руки перетворювати будь-який день в казку життя, одним своїм добрим словом вміти підбадьорити і подарувати близькій людині надію. Дорога, хай всю дорогу тебе супроводжує щастя, моя любов і світла удача.

***

Кохана, ти неймовірна жінка і прекрасна дружина! Вітаю тебе з днем народження і бажаю не знати печалі і турбот, більше добра, менше клопоту і жити в своє задоволення! Мені з тобою надзвичайно пощастило!

***

В день твого народження хотілося б побажати, щоб наша ніжність не згасала, а тільки міцніла з кожним днем. Нехай у нас завжди знаходитися час один на одного, незважаючи на побутові турботи і суєти сучасного життя. Нехай на твоєму обличчі частіше сяє посмішка, адже ти так заразливо посміхаєшся.

***

Моя прекрасна дружина, найкраща і чудова дружина, вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі, мила, активної життєдіяльності, успішних планів та успішної їх реалізації. Женуля, будь завжди такою ж чудовою, залишайся доброю чарівницею і дбайливою господинею, щасливою жінкою і вірною охоронницею сімейного затишку і вогнища любові.

***

Спасибі, що ти є таким благословенням і компанією в моєму житті. Кожен рік твій день народження приходить і йде, але любов назавжди залишиться в моєму серці. Весь цей час ти була моєю дорогою соратницею, чудовим другом, привабливим партнером та виключної дружиною для мене. Ти ангел, який завжди допомагав мені пройти через лабіринт життя, ти - заповітний дар від Бога. Я назавжди залишуся вдячним за ніжну любов і пристрасть, які ти дарувала мені всі ці роки. Я з нетерпінням чекаю ще багато років задоволення і щастя. По мірі того, як час іде вперед, ми з кожним роком ростемо і міняємося. Моя любов до вас залишається міцною, її не зломить час. По мірі того, як моє тіло і розум старіють з плином років, моя любов до тебе росте з кожним днем. Я не можу уявити собі життя без тебе. Я святкую твоє народження кожен день. Світ - найкраще місце з тих пір, як ти в нього увійшла.

***

Джерело: pryvitay.co.ua