Привітання з днем народження татові від дочки, сина своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження татові від дочки, сина своїми словами, українською мовою

З днем народження, тато. Я бажаю тобі золотих гір, але не обіцяних, а підкорених, сталевого здоров'я, але не для випробувань і бід, а для радості і щастя кожного дня. Будь завжди молодий душею і крут собою в будь-якій справі. Удачі, благополуччя, любові сім'ї та веселого настрою тобі, тату.

***

Сьогодні той день, коли важливого людини в моєму житті День Народження! У мого тата! Вітаю тебе, рідна! Цілу, обіймаю! Ти завжди будеш для мене єдиною людиною, яка, не задає зайвих питань, терпляче все вислухає, який зрозуміє якісь дрібниці в моєму житті, які роблять мене щасливою! Саме ти залишишся для мене найкращим другом, якого я змогла знайти в своєму житті! І це дорогого коштує! Люблю тебе і ніколи не забуду про тебе, і це та річ, яку я ніколи не захочу змінити! Саме твоє перебування поруч і прості слова, роблять щасливою, принаймні, мене, і я впевнена, що сотні інших людей, завжди думають про тебе з посмішкою! Завжди знай і пам'ятай, що я не покину тебе, і не захочу цього, ти той чоловік, хто змінив моє життя і той, хто прикрашає її! Одна думка про тебе робить мене щасливою! Зі святом, пап!

***

З днем народження, тато! Бажаю тобі завжди бути мудрим і розважливим, здоровим, щасливим, добрим, найкращим, самим-самим чарівним і привабливим, активним та веселим! Всіх земних благ!

***

Сьогодні особлива дата для нашої великої родини – іменини нашого батька! Від всієї нашої дружної сім'ї ми хочемо привітати тебе з Днем Народження! Пап, від душі для тебе самі теплі вітальні слова, ми тебе любимо! Ми щасливі, що доля нас поєднала спорідненістю, ти чудовий, добрий і гарний чоловічок! Будь щасливий, любимо, здоровий, ніколи не сумуй і не втрачай віру в себе! Бажаємо тобі завжди залишатися на позитивній хвилі і продовжувати заряджати нас своїм невичерпним оптимізмом! Бажаємо тобі залишатися таким же сильним, міцного здоров'я, сімейного благополуччя, побільше грошей, успіхів на роботі, ну і найголовніше, щоб ти завжди залишався з нами, вів наш клан до нових висот і досягнень! Будь щасливою людиною! А ми тобі в цьому допоможемо! В тобі ми не сумніваємося, і ти не сумнівайся в собі! Разом у нас все обов'язково вийде!

***

Сьогодні за святковим столом зібралася вся наша дружна родина, щоб привітати нашого улюбленого папу, голову численного сімейства. Татко, ми тобі бажаємо залишатися таким же бадьорим і здоровим ще довгі роки, ми тебе всі любимо.

***

Сьогодні твій день, батько, тому поспішаю внести свої вітання, і, сподіваюся, хоч трохи потішити тебе своїми словами! В першу чергу, звичайно, хочу привітати тебе з Днем Народження і побажати всього самого найкращого, більше яскравих фарб, посмішок, здійснених мрій, менше болю, образ та інших негараздів у нашому житті, які сміливо можна отруїти в самий дальній ящик, бажано, звичайно, про них не згадуючи! Справді вважаю, що ти дуже яскрава людина, особливий не тільки в своїх талантах, але і у всьому, до чого тільки доторкнеться рука твоя! Бажаю тобі успіхів в роботі, але нічого не буде без міцного здоров'я, не забувай піклуватися про себе, не забувай і про моральне здоров'я теж, це не менш важливо! Ти завжди зможеш знайти в нас підтримку, якщо відчуєш, що щось йде не так! В тобі все чудово, немає нічого такого, про що варто було б жалкувати або соромитися, і ми готові приймати тебе любим! Просто, будь ласка, люби, будь любимо, і будь щасливий!

***

Сьогодні день народження у мого найкращого, найдорожчого і самого неповторного батька! Я не зможу висловити тобі тато, всій моїй любові і вдячності, адже у мене просто не знайдеться потрібних слів! Просто я хочу сказати, що буду любити тебе до останнього свого подиху! Адже для мене, просто нету дорожче людини! Ти мій Ангел Охоронець. Моя опора і радість. Я бажаю тобі тато, щоб ти поменше сумував, і приділяв своїм мріям більше часу! Адже коли ти будеш щасливий, і я теж буду! З днем народження!

***

Сьогодні у нас свято, особлива дата в сім'ї – День Народження нашого тата, глави сім'ї та просто дуже добродушного, чистого, прекрасного людини! Залишайся таким же веселим і впевненим амбасадором еліксиру молодості! Бажаємо тобі стрімкого злету до заповітним мріям і вершин, нехай у всіх справах і починаннях тобі супроводжує щасливий випадок, а везіння не покидає тебе ні на одну секундочку! Бажаємо тобі відкриття нових горизонтів, романтичних подорожей і дивовижних подій в житті! Бажаємо ніжності, добра і сонячного настрою! Бажаємо міцного здоров'я, спортивних та життєвих перемог, яскравих вражень, щастя в особистому житті і виконання всіх бажань! Ніколи не сумувати і йти тільки вперед! Свою сім'ю вести за собою і в усьому нам подавати приклад! А ми завжди будемо поруч з тобою, і якщо виникнуть труднощі або проблема, ми дружно допоможемо тобі в скрутну хвилину!

***

Тато, вітаю тебе з днем народження. Бажаю щасливого штилю в сім'ї і бурі успіху на шляху діяльності. Живи не за правилами, а слухаючи свій внутрішній голос. Будь здоровий, енергійний, сильний, упевнений і безмірно щасливий, любий мій тато.

***

Папуль! Зі святом, тебе, з Народженням! Бажаю тобі яскравих кольорів веселки в небі над тобою, неймовірних чудес і грандіозних подій! Мало таких, як ти, щирих і цілеспрямованих, надійних і чесних, красивих і молодих одночасно! Так залишайся ж таким завжди, збережи свої кращі якості та гідності впродовж всього життя, і передай їх мені у спадок! Хочу бути другим тобою, твоєю копією у всіх відносинах! Ти зразок для наслідування, ти мій ідеал, ти мій герой, ти мій кумир! Бажаю тобі з легкістю підкорити всі вершини! Нехай все, що ти задумав, збудеться, а я завжди буду поруч! Бажаю тобі безліч щасливих випадків, других шансів, красивих тисячі бажань і можливостей їх здійснити! Будь здоровий, любимо, наполегливий! Щастя тобі і везіння у всьому! З Днем Народження, тату, будь щасливим і завжди зарядженим позитивними емоціями, як ти вмієш!

***

Батько, завдяки тобі, я став тим, ким я є сьогодні! Все, що ти мені дав, чому навчив і пояснив – все це я передам своїм дітям. Я пишаюся тим, що ти – мій батько! Довголіття і процвітання!

***

Дні мчать галопом навскач. Відкриваються і закриваються нові сторінки життя. Зима планомірно змінюється весною, а літо – осені. Але твій погляд, добре ставлення і сила духу залишаються незмінними. І слава Богу! Залишайся завжди таким добрим, люблячим і відданим батьком! Багатьох років тобі, вдалих, легенів, незабутніх!

***

Тато, сьогодні чудовий привід сказати тобі найбільш добрі слова і проголосити хороший тост в твою честь! Поспішаю привітати тебе і побажати тобі прекрасних і яскравих днів, у всьому стабільності, успіху і гарного настрою. З Днем народження, тату, хай доля дарує тобі подарунки якомога частіше!

***

Мій улюблений тато! Сьогодні ти у нас іменинник, і на твоєму святі зібралися дорогі тобі люди! Кожен бажає тебе обійняти і потиснути руку, тому, що ти – найкращий! Думаю кожен, кому довелося поспілкуватися з тобою, знає, який ти світлий і добрий чоловік, нехай поруч з тобою будуть знаходитися тільки точно такі ж люди! Нехай твоє оточення складається тільки з щирих людей, відданих друзів, і нехай у твоєму житті не знайдеться місця для проблем! Бажаємо тобі нових ідей, цікавих зустрічей, подорожей, особистого і професійного зростання! Нескінченного розвитку і безмежного задоволення від життя, нових перемог і досягнень! Бажаємо знайти себе, внутрішній спокій, і самодостатність, і хай тобі завжди всього вистачає! Натхнення, все більш сміливих та амбітних ідей і планів, успіхів у досягненні задуманого, щастя, любові, сонечка, усмішок і весни!

***

Таточку, з Днем Народження тебе вітаю! Бажаю тобі залишатися таким, який ти є: справедливим, чесним, мужнім, витривалим, сміливим, знає відповідь на будь-яке питання, гідним прикладом для своїх дітей. Нехай життя твоє наповнює радість, щастя, позитив.

***

Ти назавжди залишишся моєю найпершою підтримкою і опорою. Мальчишечьего запалу твоїм очам, міцної сили твоїм рукам, виконання — твоїм мріям. Будь здоровий і щасливий. І знай, що ти — самий головний чоловік у моєму житті. З днем народження, милий тато!

***

Тато, я бажаю тобі в День народження близькості рідних людей, адже я з кожним днем все більше розумію, наскільки важливу роль відіграє сім'я. Сподіваюся і вірю в те, що життя обов'язково подарує багато дивовижних миттєвостей, які ти зможеш розділити з тими, хто насправді повинен знаходитися поруч. Приймай мої щирі вітання з Днем народження і, звичайно, спеціально приготовлений презент. Сподіваюся, що тобі сподобається такий жест з боку рідної, коханої доньки. Щиро бажаю тобі безмежного щастя і розуміння, що всі мрії зможуть знайти можливість збутися в реальності. Бажаю успіхів у починаннях та поточних справах, адже так хочеться бачити тебе успішним. Нехай здоров'я і енергія будуть супроводжувати тебе. Люби і цінуй своє життя по-особливому, адже потрібно знати, наскільки вона прекрасна. Вітаю з особистим і урочистим святом!

***

Любий таточку, від усієї душі прийняти мої вітання в день твого народження. Нехай особистий свято принесе тобі багато радості, удачі і прекрасного настрою. Хай неодмінно збудуться всі твої заповітні мрії. Нехай здоров'я збільшилося в кілька разів. Будь щасливий, мій рідний, і знай, що я дуже пишаюся, що я твоя дочка. Нехай надія, віра та любов будуть вірними супутницями в житті, нехай яскрава зірка освітлює твій шлях. Залишайся завжди таким життєрадісним і впевненим у собі. Хай доля щедро нагородить тебе сповна.

***

З днем народження, дорогий мій тато. Нехай у твоєму житті не буде дрібниць і невдач, нехай з цього дня для тебе почнеться рік сьогодення і неймовірного везіння. Бажаю тобі, тато, стати міцнішою і сильнішою, здоровішою і впевненіше. Нехай кожен день дарує і успіх, і свій достаток, і бойовий настрій.

***

Я ріс і знав, що у мене хороший тато, але як тільки я сам став батьком, я зрозумів, наскільки ти безцінний. У моїх дітей кращий дідусь, і я такий щасливий, що ти досі не втрачаєш внутрішньо іскри, яка рухає тобою, змушує тебе досягати нових цілей, не дивлячись на всі роки. Ти знаєш, що це всього лише цифра. Це дійсно ніщо для такої чудової людини, який завжди сповнений ідей і сил, щоб давати життя цим ідеям. Ось таким би батьком я хотів би бути для своїх дітей. Сподіваюся, що одного разу я зможу хоча б на частку наблизитися до ідеалу, яким ти для мене є. Не всі були настільки ж благословенні, як я з таким добрим, доброзичливим і люблячим батьком. І я хочу, щоб ти знав, як сильно я це ціную, як я ціную це. Ти мій скарб. Зі святом, мій герой! Ти незамінний, я шалено щасливий, що ти в мене є.

***

Тато, милий, у тебе таке почуття гумору, що удача поруч з тобою може тільки посміхатися. Використовуй це якість на повну котушку і все в твоєму житті буде в ажурі. А ми своєю любов'ю тебе завжди підтримаємо і подбодрим. З днем народження!

***

Є один важливий і знаменний день у році, коли мені стає трошки сумно і одночасно радісно. Ці змішані почуття в мені викликає татів День Народження. Сумно від того, що моєму коханому і рідній людині додався ще один рік життя, і радісно від того, що для мого батька вік не важливий, тому, що він – справжній чоловік! Пишаюся ним! Хочу сказати, що таких чоловіків, як мій тато, на світі дуже мало, і це абсолютна правда! Добрий, справедливий, лагідний, галантний, уважний, талановитий, сильний, сміливий, турботливий! Всі, хто з ним знайомий, можуть сказати про нього саме це! Пощастило мені з ним! Завжди підтримає, допоможе, дасть слушну пораду, виправив мою помилку і ніколи не дорікне, чуйний, благородний! Не батько, а мрія! І найголовніше, тільки мій! Таточку, залишайся завжди таким рідним і близьким для мене, а я зі свого боку обіцяю любити тебе вічно!

***

Таточку! Я хочу, щоб ти знав, як сильно я тебе люблю: моя любов до тебе безмірна, моя повага до тебе безмежно, моє захоплення тобою безкрає! Я вітаю тебе з Днем народження і хочу побажати тобі залишатися таким же сильним, мудрим, могутнім і великодушним, яким я тебе знаю. Я дуже люблю тебе, тату!

***

Ти часто приходив пізно з роботи, і я чекала твого приходу з нетерпінням. Я дуже сумувала за тобою цілий день. Звідки тільки в тобі, тато, після важкого робочого дня, знаходилися сили грати зі мною розмовляти, питати як справи в школі, допомагати з уроками! А коли ми йшли по вулиці, я думала: «Дивіться всі, який у мене захисник!». А ще, пам'ятаєш, коли я була зовсім маленька, я казала, що коли виросту, ти одружишся на мені! Яка дитяча дурість! Але ж мій чоловік, тато, схожий на тебе, тому що тільки такі чоловіки як ти можуть називатися справжніми! З Днем Народження, тато!

***

Сьогодні ми справляем День народження батька. Він не тільки захисник нашого будинку, але і той, хто кожен день зігріває всю сім'ю душевним теплом, той, хто для кожного з нас знаходить правильне, ласкаве слово. Як же я люблю його! І сьогодні я бажаю нашому татові довгих років і міцного здоров'я, хай у нього ладиться кожну справу і виконуються заповітні бажання!

***

Дорогий мій татко! Мені дуже хочеться від щирого серця привітати тебе з днем народження! Я завжди дивувалася твоєї мудрості, твоїм знанням і того, як сильно ти нас любиш! Ти рідну, всю душу в нас вклав! І все для того, щоб нам було добре! Я досі не розумію, чим заслужила такого батька, як ти! Я буду завжди дякувати Господу про тебе, і просити для тебе здоров'я! З днем народження мій дорогий! Я дуже люблю тебе!

***

Джерело: pryvitach.co.ua