Привітання з днем народження подрузі своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження подрузі своїми словами, українською мовою

Що побажати улюбленій подрузі і чарівній жінці? Звичайно, всього найкращого! Нехай у твоєму житті зустрічаються тільки порядні чоловіки і чуйні друзі. Бажаю тобі міцного здоров'я, любові — всеосяжної, кар'єри — запаморочливої! Ти — шикарна жінка і гідна кращого життя! Будь бадьора тілом і духом, прекрасна і запаморочливо чарівна!

***

Який прекрасний свято – день народження. Скільки комплементів і теплих слів ми бажаємо в цей день. Мила подруга, дозволь від усього серця привітати тебе з особистим святом, і побажати всього самого найкращого. Нехай сьогоднішній день принесе тобі багато радості та удачі. Нехай тобі неодмінно пощастить. Бажаю тобі, моя найкраща подруга, величезного щастя, довгих років життя, гарної і взаємної любові. Нехай доля завжди буде благосклонною до тебе, хай добрий ангел береже від бід і зла.

***

Дорога, залишайся завжди такою ж прекрасною і життєрадісною. Нехай твоя краса і чарівність з року в рік радують оточуючих. А я з задоволенням тебе підтримаю на цьому життєвому шляху. З днем народження!

***

Промайнув ще один рік, і на один рік ти стала старше. Але це тільки за паспортом. А так тобі завжди вісімнадцять! Бо я не знаю ще дівчат, які б були такі молоді за своєю внутрішньою суттю, своїм звичкам, способу життя, дотримання останнім тенденціям моди, палаючого погляду, непідробному і живого інтересу до життя, до всього, що в ній відбувається. Ти постійно працюєш над собою, пізнаєш нове, читаєш, міркуєш. Мрієш! І тому тобі ніколи не буває нудно. Ти завжди на позитивній хвилі! Нехай так буде і надалі! Не змінюйся, залишайся собою!

***

Нехай твоє життя буде веселкою. Нехай кольори цієї веселки змінюються день за днем. Бажаю ніжності, романтики і любові! З днем народження, подруга!

***

Дорога моя, кохана подруга! У цей прекрасний день хочу привітати тебе, побажати здоров'я і довголіття, побільше щасливих моментів і щирих посмішок, любити і бути коханою. І нехай всі твої мрії перетворюються в досяжні цілі! Будь щаслива!

***

Сьогодні я прийшла до тебе на свято, в який раз. Як я рада, що ти у мене є, дорога подруга. І в цей час з особливим задоволенням я маю таку честь привітати тебе з Днем Народження. Звичайно ж, перше, чого б мені хотілося побажати тобі, щоб збувалися всі твої бажання і мрії, щоб виправдовувалися твої надії. Щоб завжди було в твоєму житті тотальне везіння, щоб тебе доля любила і балувала. Щоб робота повнилася успіхами і досягненнями, приносила тобі великий дохід і робила тебе незалежною від усіх. Щоб всі твої щоденні турботи були тобі тільки радість і задоволення. Щоб ти незмінно залишалася такою ж молодою, красивою, веселою, легкої на підйом, заводний і життєрадісною дівчинкою. Я тобі бажаю довгих і дуже цікавих і насичених років життя. Вітаю, подружка, будь щаслива і кохана завжди!

***

Подруга кохана, ти сьогодні прекрасна і чарівна, що неможливо намилуватися твоєї ніжної і неперевершеною красою. Завжди блистай як метелик, зачарована квітами життя і зігріта теплом природи. Нехай будинок завжди буде наповнений сміхом, у захисті і під покровом улюбленого живи. Більше бажаю, романтики і ніжності, адже у щоденній суєті ми іноді забуваємо про себе. Будь впевнена в собі, залишаючись жіночною і коханою. Нехай комфортом і затишком манить тебе твій дім. Всюди тебе чекають відкриття і удачі з кожним починанням. Щоб зірки тобі обіцяли тільки щастя, і благосклонною буде доля. Завжди ти нова і дивовижна, не розкривай секрет своєї чарівності і з таким же оптимізмом йди сміливо вперед. Нехай наша дружба не згасне ніколи, і багато років ще буде нас з тобою міцно тримати разом. З днем народження, всіх благ!

***

Подруга, ти найкраща і найдорожча рідна для тебе. Мені в житті пощастило, що ми з дитинства дружимо з тобою. Дозволь сьогодні від щирого серця привітати тебе з днем народження. Дай Бог тобі міцного здоров'я, успіхів на роботі, величезного особистого щастя. Нехай буде довгою і красивою твоє життя, нехай на твоєму шляху зустрічаються тільки хороші люди. Бажаю тобі достатку, ясного мирного неба і тепла. Будь завжди коханою і бажаною. Нехай удача супроводжує тебе по життю. Всіх благ тобі, радості і благополуччя

***

Раз на рік кожному доводиться приймати схожі, ніби клоновані, привітання: «Здоров'я, сімейного щастя, любові, успіхів у роботі». Ми звикаємо і сприймаємо побажання близьких, як банальність. Але лише поки ми справді щасливі, здорові, кохані і успішні. Виходячи з цього, дорога моя подружка, хочу, щоб як можна довше всі побажання твоїх друзів були для тебе банальністю!

***

Моя мила подруга, ти сьогодні народилася на світ! Бажаю тобі ніколи не хворіти і не сумувати. Бажаю втілити всі мрії та фантазії. Нехай життя буде дивовижною і прекрасною. Ніколи нічого не бійся. Бажаю тобі сміливо йти вперед до поставленої мети і не звертати з шляху.

***

Дорога моя подруга! У твій день народження поспішаю повідомити тобі радісну звістку: ти сама шикарна, найкрасивіша, найчарівніша і найпривабливіша дівчина на цій планеті. Я дуже рада нашій з тобою дружбу і хочу побажати тобі завжди залишатися такою ж милою, доброю, яскравою, пустотливий і позитивною. Любові тобі, моя добра, удачі і везіння!

***

Зовсім небагато років тому в цей чудовий день народилася моя улюблена подруга. Сьогодні за вікном світить сонце, співають птахи – наче сама весна вітає тебе з Днем Народження. А я приєднуюся до привітань і додам своє побажання – будь такою ж світлою і щирою, доброю і милою, який я тебе знаю. Ти – чудова людина, тому щастя не омине тебе. Нехай це станеться швидше, і нехай з твого обличчя ніколи не сходить посмішка.

***

День народження – свято сімейне. Що може бути краще, ніж в цей день, коли відведено ще один рік життя, бачити поруч дорогих і близьких людей? Я знаю тебе, подруга, не перший рік, і мене завжди дивувало те, як же багато в тобі життєлюбства, душевного тепла і вміння робити світ навколо ще яскравішим! І я бажаю тобі вічного щастя! Нехай ти завжди будеш гаряче улюблена своїм чоловіком, а ваші діти зростають такими ж чудовими і красивими, як їх батьки!

***

З днем появи тебе на світ моя подруга, ми з тобою дружимо стільки років, що я можу назвати тебе сестрою. Ти прекрасна жінка, найкраща мати і зразкова господиня. Твої діти тобою захоплюються, чоловік вважає тебе найкращою на планеті. В робочому колективі без тебе не можуть обійтися, а я завжди сумую, коли нам доводиться бути в розлуці, тому тебе люблю, ціную і від душі вітаю!

***

З днем народження тебе, люба моя. Я дуже вдячна долі за те, що вона звела мене з тобою. Ти Подруга з великої літери і заслуговуєш самого кращого в цьому житті, чого я тобі щиро і бажаю. Самого затишного будинку, самої дружної сім'ї, самого темпераментного і щедрого чоловіка, найбільш слухняних дітей, шикарної машини, самого міцного здоров'я, самого неземного щастя! А обов'язок бути самою вірною подругою я беру на себе.

***

Дорога і улюблена подруга, перш за все, хочу побажати тобі безмежного людського і, головне, жіночого щастя. Завжди залишайся такою ж життєрадісною, оптимістичною і енергійною. Нехай все те добро і підтримка, які ти випромінюєш, повернуться до тебе в стократному розмірі. Нехай поруч завжди будуть твої рідні і близькі, які будуть надихати тебе і допомагати здійснювати твої мрії. Через кілька десятків років я сподіваюся побачити тебе такою ж щасливою і сповненої натхнення, як і сьогодні.

***

Ти чоловік, якого мені хочеться зберегти у своєму житті, до самого її кінця. Наша дружба схожа на Сонце. Навіть коли ти не бачиш мене, я завжди блищу для тебе. Мені хочеться зробити твоє життя прекрасніше, як ти робиш кожен день моєї долі яскравіше. В останній раз, коли я задувала свічки на моєму торт до дня народження, я хотіла, щоб у мене друг, який дивився на світ також як я. І який зміг би бути поруч зі мною в будь-яких ситуаціях. Моє бажання збулося в той момент, коли ми зустрілися. Раніше я і подумати не могла, що в житті бувають такі добрі і щирі люди, як ти. Кращі друзі, такі як ти, замінюють вчителів і наставників. Ти завжди допомагаєш мені виправити свої помилки і вказуєш на мої недоліки, мотивуючи бути кращою людиною. Що б я без тебе робила, моя мила подружка. Спасибі за те, що дозволяєш мені бути частиною твоєї долі.

***

З днем народження, моя подружка. Бажаю ніколи не стати старої ключкою, а з роками тільки гарнішати. Будь красивою молодушкой, веселою хохотушкой, то милим ангелом, то інтригуючою чертовкой.

***

Як все-таки жорстоко це час, розкидало нас в різні краї. Але в твій день народження наші шляхи зійшлися і від душі ми проведемо це знаменна подія. Нехай це буде один з приводів голосно посміятися, посумувати про минуле, і згадати що було. Хай усе добре виходить, а минуле не повториться знову. Нехай зло завжди буде побежденное добром і як в наших улюблених казках все завжди закінчується прекрасним святом. Менше перешкод, нездійсненних завдань і важких питань, з легкістю усе це переборюй. І хоча наші зустрічі всі короткострокові, про нашу дружбу ніколи не забувай. Моя душа і серце завжди поруч, навіть якщо в полі зору мене немає. А ти не сумуй, не треба, ми будемо дружити ще багато років. Поплачемо і посміємося від усієї душі, і нехай буде менше причин сумувати в твоєму світлому майбутньому.

***

Рідна подруженька, вітаю тебе з твоїм Днем народження!!! Нехай у твоєму житті буде гаряча, як батарея, любов; чиста і вирує, як вода в джакузі, радість; і вірна, як собака, дружба. Люблю, цілую. Твоя подружка.

***

З Днем Народження, зіронько, моя мила подружка! Ох, бажаю я тобі знайти дружка, бажаю щастя і веселощів, безмірної вірності і новосілля! Бажаю повного достатку, усмішок вооз, добра і радості до сліз, успіху, удачі, вогню любові захмарною і пристрасті відразу!

***

Всі топ-моделі світу і голлівудські зірки не зрівняються сьогодні з твоєю красою, чарівністю і сексуальністю. Сьогодні твій зоряний день — день твого народження! Він наповнений приємними сюрпризами, привітаннями і ароматами квітів, які тобі подарували. Хочу побажати тобі зберегти свою ніжність і чарівність на багато років вперед, знайти ще чимало друзів. Нехай у твоєму житті буде якомога більше позитивних подій. Щастя тобі і любові!

***

Дорога подруга, вітаю тебе з днем народження. Бажаю досягати важливих цілей без усякого сумніву, йти в ногу з модою й удачею, бути щиро щасливою і коханою — не інакше. Подруга, вір у себе і завжди чекай доброго дива.

***

Мила подруга, в твій день народження я бажаю тобі, щоб смуга везіння і удачі в твоєму житті ніколи не закінчувалася, щоб постійно з тобою було відчуття щастя і почуття світлої любові, щоб ти завжди була, як кажуть, «в ударі», щоб без єдиної проблеми і смутку обходився твій кожен день.

***

Дорога подруго! Вітаючи з днем народження хочу нагадати фільм « Кавказька полонянка», де маленька горда пташка обпекла крила, коли злетіла високо...Далі я знаю випадок, коли пташка летіла дуже низько і расшибла собі голову про зустрічне дерево...Бажаю тобі не «ПЕРЕ», не « НЕДО», а в самий раз! Будь розумницею!

***

Подруга моя мила, радість, вітаю тебе з днем народження. Хочу, щоб ти ніколи не сумувала і не знала біди, щоб життя твоя була прекрасною і дивовижною, щоб твоя краса не згасала і не губилася доброта твоєї душі, щоб ти була щиро коханою і бажаною.

***

З днем народження, моя подружка-веселушка. Бажаю тобі заморських мандрів і закордонних подорожей, інтелігентного вигляду та чистого розуму, карколомної краси і витонченої фігури, вірного мужика і вічного утопания в океані любові.

***

Ось і знову настав той самий свято, яке всі ми так сильно чекали. Адже сьогодні наша чудова подруга буде святкувати свій день народження. Так як це свято доріг їй ще з самого дитинства, ми завжди намагаємося зробити все можливе для того, щоб справлятися з усіма проблемами і труднощами. Ось чому до нас прийшло стільки гостей, які так сильно хочуть привітати тебе з твоїм святом. І ще я хочу побажати тобі успіху і щастя. Знаєш, на твоєму життєвої дороги завжди будуть зустрічатися труднощі. Але, це зовсім не означає, що ти повинна забувати про те, який ти повинна бути в душі. І хай у тебе все вийде саме так, як би тобі цього хотілося.

***

Найкращій подрузі бажаю щастя, удачі, кохання і життя без негод! Ти цього варта - без сумніву, вітаю, кохана, з Днем народження!

***

Бажаю, щоб ніколи не збулися ніякі побажання, якими б вони не були великими, від твоїх недругів, а збулися найменші побажання від твоїх друзів!

***

Джерело: happybirthday.co.ua