Привітання з днем народження дочки від тата, мами не у віршах


Привітання з днем народження дочки від тата, мами не у віршах

З кожним новим днем я все більше розумію, що час проходить, залишаючи після себе не завжди приємний слід минулого. Ось так і зараз, прокинулася вранці і зрозуміла, що моїй доньці сьогодні день народження. І повірте, зараз вона вже зовсім не маленька дівчинка. І мені відразу ж стало якось не по собі. Адже ще вчора вона так радісно, і так щасливо бігала, а вже сьогодні вона ходить статечним кроком дорослої людини з високо піднятою головою. Може це і добре. Але, мені все-таки хотілося побачити її знову трохи дитиною. Мені подобатися ті люди, які здатні на дивні і необдумані вчинки. І зараз, коли настав час говорити тобі вітання, я побажаю тобі бути завжди розумною і красивою. А ще постарайся хоч трохи іноді робити те, що тобі хочеться, а не що тобі потрібно. Бажаю тобі у всім щастя!

***

Місто занурений в міцний сон. Та й не дивно, адже зараз ще дуже рано. Сонечко, на жаль ще не здалося нам з-за хмар, бо ці самі хмари закрили його дуже сильно, і не дають можливості погріти людей. Напевно, піде сніг. І це так чудово. Вже зима триває кілька тижнів, а снігу все нема і нема. Може хоч сьогодні він вирішить порадувати нас, і вкриє всю землю собою. Але, навіть якщо він не зробить цього, ми все одно буде радіти цьому дню. Адже у тебе сьогодні день народження. І це свято-одне з найулюбленіших у тебе. Ми всі знаємо, як ти любиш чекати гостей, а коли вони приходять, ти чекаєш свого подарунка з таким обличчям, що просто не можливо тобі відмовити. Ти моя донечка завжди будеш для мене найріднішої і найдорожчої. Я так сильно тебе люблю, що навіть не можу уявити без тебе свій світ і своє життя. І під кінець варто тобі сказати, щоб ти жила так, щоб тобі не було соромно за свої вчинки.

***

Час невблаганно – ще вчора ти була маленькою дівчинкою, яка ходила за мамою як хвостик. А сьогодні я бачу перед собою цікаву, доросле самодостатню дівчину. Звичайно, ти не стала гірше, але ти стала іншою і це закономірно. І нехай костюм сніжинки ти вже давно змінила на вечірній сукні, дитячі сандалії на ефектні туфлі, а дві косички на модну зачіску, для мене ти досі залишаєшся маленькою донечкою. Нехай дитинство залишається у твоєму серці як можна довше і дитячі мрії про казкового принца нарешті здійсняться. Я бажаю, щоб молодий чоловік, якого ти обов'язково зустрінеш, став для тебе другою половинкою і був готовий для тебе на все. Адже ти доросла маленька принцеса, і гідна жіночого щастя!

***

Обіймаю тебе) Будь щаслива в кожен день життя! Ти виросла справжньою розумницею, яка пам'ятає про сім'ю і не розучилася діяти і мріяти. Залишайся завжди такою ж милою, доброю, веселою, яка вміє знаходити хороше навіть у дрібницях! І, звичайно, залишайся позитивної і щасливою!

***

Моя мила, ніжна, дорога донечко! Вітаю з Днем народження тебе! У цей радісний і світлий свято я хочу побажати тобі усміхненого настрою, відмінного почуття гумору, невичерпного чарівності і як можна більше радості! Нехай здійсняться твої найзаповітніші бажання! Щастя тобі і любові!

***

Улюблена дочка! Ми не можемо повірити своїм очам! Ще вчора ти була зовсім малою, а сьогодні вже повноцінна самостійна леді, що йде назустріч своїй мрії і знає точно, чого вона хоче від цього життя! Бажаємо тобі завжди залишатися такою ж милою, і нехай чарівна посмішка ніколи не сходить з твоїх прекрасних губ! Ми віримо в те, що тобі підкоряться навіть найвищі вершини. А ти завжди знай, що ми пишаємося тобою!

***

Моя дівчинка, невже ти так швидко виросла? Я от просто не можу в це повірити, тому що мені здавалося, що час буде тягнутися дуже довго. Я насолоджувалася твоїм дитинством, але навіть не помітила, як ти швидко зросла. Зараз у нас з тобою зовсім інші відносини, вже як у подружок. Мені подобається, що ми з тобою, доню, змогли стати близькими подругами. Я дуже хочу, щоб ти ніколи не приховувала нічого, тому що ти знаєш, що я можу підтримати тебе в будь-якій ситуації. Я дуже хочу привітати тебе з твоїм Днем Народження, а також побажати тобі всього того, що тобі потрібно, щоб відчувати себе щасливою. Я знаю, що часом ти сумуєш, тобі буває страшно, але ти справляєшся з цими ситуаціями і моментами. Я пишаюся тобою, доню. Ти у мене неймовірно самостійна дівчинка, але не забувай, що твоя мама може допомогти тобі завжди.

***

Ось і настав цей день. Здавалося, що ще зовсім недавно нашій дорогій донечці було так мало років, а зараз! Ось дивлюся я на нашу крихітку, і розумію, що час летить так швидко, і за ним взагалі не наздогнати. І тому я хочу якомога більше і довше насолоджуватися цими чудовими митями дитинства своїх дітей. Знаєш, доню, в житті у тебе буде багато неприємностей, які тобі потрібно буде долати. А для цього тобі буде знати життя. Але ти не переживай з цього приводу. Хоча ти ще зовсім недосвідчена, ти вже починаєш розуміти життя. А досвід, якого так багатьом не дістає, прийде до тебе з часом. І вже під самий кінець моїх слів мені треба сказати тобі, що я дуже сильно тебе люблю. А значить, завжди буду намагатися допомогти тобі в будь-яких труднощах. Так що ніколи навіть не родин думати, що ти одна, і що тобі нема кому допомогти. І я хочу побажати тобі лише радощів у житті. Нехай удача завжди супроводжує тебе.

***

Дорога наша і гаряче улюблена донечка! В цей день хочемо побажати, казкового життя, наповненою всіма фарбами веселки. Червоний - це вічне, обопільне кохання, оранжевий – тепло твоїх друзів, жовтий – яскраве, літнє сонечко, зелений – душевну рівновагу, блакитний – чисте мирне небо, синій – чесність і відданість. А всі негаразди та неприємності нехай тобі буде фіолетово!

***

В день твого народження хочу побажати тобі, моя доню, щоб ти летіла життя легкою пір'їнкою, щоб усе на світі тобі вдавалося. Бажаю тобі не сумувати і не переставати вірити в добре, добре і вічне. Нехай всі твої друзі назавжди залишать тебе в своїх серцях і зможуть допомогти тобі в складній ситуації. В цей день зірки на небі намалюють для тебе картину щасливого життя.

***

Доню, ну ось і настав день твого народження. Я, напевно, люблю цей день навіть більше, ніж ти сама. Просто саме в цей день я знайшла справжнє щастя в особі маленької, але такої усміхненої дівчинки. Ти у мене роилась такою гарною, що я весь час тримала тебе на руках і не могла надивитись. Я нікому не віддавала тебе, та й зараз ще не готова віддавати тебе в іншу сім'ю. Але я морально готуюся до цього, моя рідна. Мені хочеться привітати тебе з твоїм святом, а також побажати тобі всього того, що тобі необхідно для того, щоб відчувати себе найщасливішою. Мені дуже важливо, щоб твоє самопочуття було завжди хорошим, а заради цього і я піду на все, що завгодно. Моя дівчинка, будь завжди здорова, щаслива і кохана! Не сумнівайся в тому, що ми, твої рідні, завжди будемо поруч. Ми пишаємося тобою і радіємо кожному твоєму досягнення.

***

Небеса зуміли подарувати мені рідне, справді близьку донечку, адже ми з тобою пов'язані не тільки кров'ю, але і душею, знаємо, як порадувати один одного, незалежно від того, наскільки складною виявляється життя. Моя мила донечко, я хочу привітати тебе з Днем народження, з особливим святом. Бажаю мудрих рішень і цілеспрямованості, віри у щасливе майбутнє. Нехай будь-яка мета виявляється не досягнутою, а доля відкриває перед тобою тільки найкращі межі. Нехай у твоєму житті з'являються тільки хороші люди, які можуть підтримати і надихнути, підказати, як і що потрібно робити. Моя мила донечко, ти – прекрасна дівчина, яка тільки починає свій життєвий шлях і володіє численними бажаннями. Будь ласка, вір у те, що у тебе все обов'язково вийде так, як заплановано, і будь щасливою.

***

Вітаю мою дівчинку, мою улюблену донечку з Днем Народження! Залишайся такою ж, якою я тебе знаю, найкращою підтримкою, величезної душі доброти, такою ж привабливою, надихає, одним словом чудовою! З кожним роком ти змінюєшся в кращу сторону, я бажаю тобі, що б удача завжди була на твоїй стороні, що б з'явився той самий супутник твого життя, подібний твоїй красі і світоглядом! Частіше радуй нас своєю посмішкою, і завжди будь щаслива! Бажаю тобі безперервного розвитку в улюбленій справі, адже для тебе твоє заняття на першому місці! Так нехай воно тобі приносить плідні плоди успіху і старань! Нехай все, що ти задумала неодмінно збувається, а кожен день наповнюється яскравими емоціями та враженнями! Нехай тобі вдається все, що ти задумав! Величезного щастя, безмірної любові, удачі і творчого натхнення! Вся наша велика і дружна сім'я великодушно тебе любить, цінує, дорожить тобою і годиться, улюблена донечко!

***

Прийми наші вітання, донька! Бажаємо тобі цілеспрямованості, кар'єри, просування вгору, нехай у цьому щастить! Живи легко і красиво, і нехай кожен твій день наповнюється любов'ю і повагою всіх твоїх близьких! Нехай доля, багаторазово балує тебе чудесами і сюрпризами!!!

***

Дорога донечка, з Днем народження! Сьогодні бажаю тобі від серця, тепло, щиро і з теплом, щоб все у тебе виходило, всі мрії виконувалися, не змушуючи довго чекати, і всі близькі тобі люди були з тобою поруч! Будь щаслива, кохана, бажана. Хай доля твоя буде як вічне свято, легкою, яскравою і безмежно щасливою!

***

Дорога донечка, вітаю тебе з Днем народження! Бажаю тобі сонячних днів, приємних дрібниць, найтепліших слів, величезного особистого щастя. Нехай все задумане у тебе збувається, завжди чудового настрою і радісних емоцій, розуміння батьків, турботи рідних та друзів.

***

Сьогодні я щаслива, бо бачу, що виховала чудову доньку. Твій день народження – це чудовий привід сказати тобі, що я тобою пишаюся. Іноді я навіть дозволяю похвалитися перед знайомими твоїми досягненнями та успіхами. Ти вже пробач мені цю невинну материнську слабкість. Сподіваюся, твій успіх у професії та в особистому житті не буде приводом для людської заздрості, а стане лише прикладом для наслідування. Я дякую богу, що ти у мене є. Будь щаслива.

***

Дорога донечко, я дуже рада, що доля змогла подарувати тебе і дозволити стати батьками, використовувати кожен шанс для того, щоб ти зуміла стати гідною особистістю. Нехай кожен день тебе чимось обов'язково радує, а надія на краще живе завжди. Як тобі поєднуються позитивні якості характеру: доброта і ніжність, ласка. Будь ласка, рости ніжною і доброю, чуйною і милою, адже саме в цьому випадку ти зможеш розуміти людей, робити кроки назустріч їм і дарувати справжнє щастя. Доню, приймай щирі вітання з наступаючим святом, з Днем народження. Нехай щастя обов'язково завітає в твоє життя і залишиться в ній назавжди. Хочу побажати міцного імунітету і ідеального здоров'я, багато сил і енергії, адже ти повинна активно розвиватися, просуватися до поставлених цілей і завдань, пізнавати навколишній світ. Нехай у тебе все вийде якнайкраще!

***

Моя дорога, улюблена донечко! Вітаю тебе з цим радісним і урочистою подією – Днем твого народження! Від усього серця бажаю тобі зустрічати посмішкою і позитивним настроєм кожен новий день! Нехай твоя усмішка і далі зігріває всю нашу родину! І нехай здійсняться найзаповітніші мрії!

***

Давно ти, доню, просила розповісти тобі казку або пограти з тобою в ляльки? Сьогодні у тебе своя, доросле життя, і доводиться бути серйозною. Я прожила чимало років і, може бути, не зовсім розумію нинішній світ, але я бачу, що ти виросла справжньою розумницею, яка пам'ятає про свою сім'ю і не розучилася мріяти. Я вітаю тебе з Днем народження і вірю, що ти, сонце моє, завжди будеш такою ж доброю, милою і веселою, яка вміє знаходити хороше навіть у дрібницях, і, звичайно ж, будеш щасливою!

***

Мій рідний чоловічок, мила дочка, у твій день народження я бажаю тобі завжди бути самою щасливою і найкращою. Нехай все, чого ти хочеш, все, про що мрієш, обов'язково буде твоїм!

***

Від усього серця вітаю з народженням прекрасної дівчинки, чудової донечки. Бажаю, щоб дівчинка росла щасливою і веселою, щоб її життя була світлою і доброю. Нехай у вашій родині завжди панують мир і любов, а дочка буде великою радістю і самої справжньою гордістю.

***

Я пам'ятаю тебе ще зовсім крихтою, такою крихіткою з блискучими очима, ти завжди так мило посміхалася, що більшого щастя в житті і не потрібно було. А тепер ти виросла, стала прекрасною дівчиною, безтурботним і життєрадісною, просто чудовою. Ти найбільша в життя радість і я тебе безмежно люблю.

***

Мій найдорожчий скарб у світі - моя улюблена дочка, вітаю тебе від щирого серця з днем народження! Незабутні події і чудеса нехай відбудуться сьогодні! Нехай збудеться в житті все, чого ти бажаєш. Нехай доля подарує тобі свою прихильність. Нехай буде вірним чоловік і люблять діти.

***

Мила донька! У твій День народження тобі піднесли так багато подарунків, що з них можна скласти цілу гору, але я знаю, що серед них знайдеться одне почесне місце для батьківського вітання! Донька, знай, ти гідна самого кращого! Міцного здоров'я, блискучою удачі, грандіозних планів і сил для їх здійснення, уваги вірних друзів і кохання справжнього чоловіка, який одного разу увірветься у ваше життя, щоб подарувати своє серце і все своє королівство! Ми вітаємо тебе з Днем народження і ще раз хочемо сказати, що для нас у світі немає людини рідніше за тебе!

***

Доню, ми хочемо, щоб ти знала – незалежно від ситуації ми завжди тобі надамо допомогу і підтримку в міру своїх можливостей, а тобі нехай допомагає твій ангел-хранитель і оберігає від необдуманих рішень.

***

Донечці своїй рідній матуся бажає, щоб вірила в любов і не сумувала, щоб жити не поспішала, до досконалості, щоб прагнула, щоб радувала красою очі! Моя принцеса, бажаю я тобі, щоб життя тебе не ображала, щоб, неодмінно, обожнювала, щоб щастя було в твоєму домі, щоб були всі почуття, образи крім! З днем народження!

***

Кохана, моя донька! Ось і настав твій головний день в житті. День твого народження! Ще на один рік ти стала старше, мудріше, досвідченіше і красивіше. Ось вже ти більш впевненими кроками йдеш по дорослому житті. У цей день хочеться, щоб твої очі іскрилися щастям, посмішка не сходила з губ, а руки були зайняті подарунками та букетами квітів. Величезного неземного щастя, сімейного затишку, благополуччя, великої любові. Щоб у всіх початківців тобою справах супроводжував успіх і удача. Бажаю сонячного настрою, нових, яскравих вражень, ідей та емоцій. Ніколи не сумуй і не поспішай опускати руки при зустрічі з неприємностями. Не забувай про люблячої тебе сім'ї, готової в будь-яку хвилину підставити своє плече, прийти до тебе на допомогу.

***

Дорога наша принцеса! Сьогодні особливий день – свято, в першу чергу, твій, ну і, звичайно ж, наш твоїх батьків. Ми поспішаємо привітати тебе з Днем народження і побажати тобі лише позитивних емоцій, високих досягнень і запаморочливих перемог! Пам'ятай, що навіть принцесам іноді доводиться битися зі злими драконами. Бажаємо тобі, щоб на твоєму шляху таких драконів зустрічалося якомога менше. І нехай весна в твоєму житті ніколи не закінчується!

***

Джерело: pobazhator.com.ua