Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінника в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінника в прозі, українською мовою

Дорогий дядьку! Я хочу привітати тебе з Днем твого народження і побажати тобі міцного здоров'я, вірних і відданих друзів, чудового настрою та здійснення всіх бажань. Нехай твій дім завжди буде затишним і теплим, діти радують своїми досягненнями та успіхами, а печалі і смутку обходять твою сім'ю стороною. Йди по життю впевнено і легко, жени всі сумніви, досягати поставлених цілей. Ще хотілося б побажати нескінченного заряду енергії та позитиву. Нехай кожен ранок починається з гарного настрою і позитивних емоцій. Радій життю, насолоджуйся кожен її моментом, кожним світанком і заходом, кожною посмішкою, подарованої тобі. Ти чудова людина і я рада, що у мене є такий дядько, як ти.

***

В твій день народження, мій дорогий дядьку, хочу тебе привітати найпершою і побажати головного: неувядающего здоров'я та незгасаючої любові до життя і до хорошим людям! Бажаю не знати фінансових проблем і ніколи не засмучуватися через дрібниці. Нехай у твоєму домі оселиться радість, пізнай в повній мірі значення слова «щастя» — ти цього заслуговуєш!

***

Улюблений дядько! Шалено хочу привітати тебе з Днем Народження і побажати вічної молодості та юнацького запалу, якими ти продовжуєш вражати своїх близьких на протязі багатьох років. Дякую тобі за той час, який ти приділяв мені, даючи корисні поради, іноді по-доброму жартуючи наді мною. Ти такий близький для мене, як вся наша родина, хоча бачимося ми, на жаль, набагато рідше. Удачі тобі у всіх сферах твого життя.

***

Ой, дядю! я ніколи не забуду, як ми раніше частенько вибиралися з вами порибалити! Вудка, снасті, похідний рюкзак... як же було здорово тоді! Як хочеться повернути ті колишні часи! Але я думаю, що ми вийдемо з вами на природу обов'язково! Спасибі вам за моє щасливе дитинство і за ці спогади! З днем народження!

***

Дядько, вітаючи тебе з ще одним плідним роком твоєму житті, хочеться побажати, перш за все, успіху в справах, вважати себе щасливою людиною навіть в рідкісні дні прикростей. Нехай твій дім завжди буде фортецею, неприступною для поганих людей, тривог і проблем.

***

Дядько, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі радості, сміливості, щирих людей в оточенні, сімейного затишку, щоденного благополуччя та успіхів у праці. Бажаю чути лагідні слова, відчувати свою необхідність і важливість, бути молодим, сміливим і безмежно щасливим!

***

Дядько мій любий, підправляю тебе з днем народження. Я бажаю тобі вірною і міцної любові, як в «Москва сльозам не вірить», удачі і везіння, як у «Спортлото-82», веселощів і безпосередності, як в «Джентльмени удачі», яскравої фантазії і цікавих задумів, як «Іван Васильович змінює професію». Нехай життя буде барвистим і незабутнім, насиченим та прекрасним.

***

Дні і ночі пролітають настільки швидко, що у нас просто не залишається жодного шансу для того, щоб все змінити. І тому іноді стає сумно через це. Але сумувати не з-за чого не потрібно. Нехай часом нам буває так складно, проте впоратися з усім потрібно в будь-якому випадку. Зараз, коли кожен з нас зібрався в цьому місці, потрібно починати святкувати вечірку на честь твоїх дядько іменин. Це свято завжди для тебе багато значив, ось чому ти завжди хотів провести це свято найкращим чином. Зараз дивлячись на тебе, ми бачимо, як ти посміхаєшся, і від цього на серці стає так радісно. Хочеться сказати тобі про те, що в житті потрібно буде постаратися, щоб зробити своє життя успішним. Але ти не переживай, просто старайся ще більше, і тоді у тебе все обов'язково вийде. І нехай у твоєму житті все буде добре.

***

Дядечко, дорогий! З днем народження тебе! Нехай у твоєму серці й домі назавжди оселяться достаток у всьому і любов! Будь завжди таким же енергійним, добрим і самим-самим-самим! З любов'ю, твої племінники!

***

Бажаю тобі побільше оптимізму і цілеспрямованості в житті, адже саме цього ти завжди вчиш мене з самого дитинства. Бажаю миру, благополуччя в твоєму домі, в твоїй родині. Хай твої рідні і близькі завжди будуть здорові і щасливі.

***

Мій дорогий, улюблений і шанований дядько! Від усієї душі я вітаю тебе з Днем Народження! Бажаю бути найбільш заповзятливим і самим успішним людиною на землі! І нехай удача ніколи не відвертається, і завжди залишається на твоєму боці!

***

Мій коханий, дорогий мій дядько, в твій день народження дуже хочеться побажати тобі багато - багато хороших вірних друзів, знайти розуміючу і люблячу другу половину! Бажаю злагоди в родині, затишку в домі, а ще – дзвінких дитячих голосів у дворі! Нехай твій день народження ювілейний на все життя запам'ятається! Твоя племінниця.

***

Кажуть, що життя – це книга, і люди живуть так, як написано в ній, але твого життя вистачило б на окрему книгу, читаючи яку, люди наповнювалися б упевненістю, життєлюбством і прагнули б наслідувати головному герою.

***

З днем народження, дорогий дядько. Я тобі бажаю бути сильним не тільки фізично, але і морально, мати багатство не тільки духовну, але і матеріальну. А також нехай буде міцним твоє здоров'я і насиченою щасливими подіями, добрими змінами і великими успіхами життя.

***

Що б у нього і у його сім'ї завжди все було гладко і спокійно, а чудове взаєморозуміння з близькими йому людьми, тільки зближувало з ними, усуваючи всі шорсткості у взаєминах і всіляких недомовках!

***

У цей світлий для тебе день хочемо побажати тобі щастя і тепла. Нехай переступає через поріг свого будинку тільки радість, а тривоги завжди залишаються за дверима!

***

В твій день народження, мій коханий дядечку, хочу подарувати тобі в серце весняну крапель, в голові галасливий квітень, пташиний гомін над вікном, солодкий сон, подарувати ще хочу дружнє плече, любов коханої дівчини, яка скоро стане моєю тіткою! Бажаю тобі, щоб час весело текло в твій дім, збираючи кращих друзів! Ура!

***

Дядько, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі радості, сміливості, щирих людей в оточенні, сімейного затишку, щоденного благополуччя та успіхів у праці. Бажаю чути лагідні слова, відчувати свою необхідність і важливість, бути молодим, сміливим і безмежно щасливим!

***

Наш дядько! Залишайся завжди таким же молодим, цілеспрямованим, старанним, наполегливим, ніколи не болів, не знай горя і печалі, нехай тобі завжди щастить, і оточують тебе тільки люблячі люди. З Днем Народження тебе!

***

Дядькові в день народження хочу сказати спасибі за участь у моїй життя, за виховання, за час, який ти зі мною проводиш. Я завжди рада твоїм спілкуванню, ти чудовий дядько і друг. Бажаю тобі благополуччя і величезного щастя, ніколи не болів. Нехай всі мрії стануть реальністю!

***

Дорогий мій дядько, коли я поруч з вами, мені тепліше, всі біди здаються дрібними і порожніми. Я так хочу бути схожим на вас. Вітаю вас з днем народження і бажаю, щоб у вашому житті не використовувалася чорна фарба. Нехай темні хмари не закривають яскраве сонечко. Вам тільки веселощів, щастя, любові і настрою.

***

Дорогий дядя, ти кращий з кращих, ти добрий з найдобріших. Вітаю з днем народження і бажаю, щоб у вашому житті були тільки святкові шляху, щоб працювалося весело і солодко жилося.

***

З днем народження вітаю дядька! Всіх благ і достатку бажаю! Нехай якість життя буде досконалим і вдало складаються всі справи. Бажаю міцного здоров'я і щастя безмірного. Нехай у Вашому домі панує гармонія, мир і спокій.

***

Вітаю чудового дядька з народженням у цьому світі! Бажаю ніколи не хворіти. Міцного здоров'я, достатку, любові, радості, миру, тепла і добра. Нехай цей світ подарує вам все найкраще і винагородить за всі труди, старання і все добро, яке ви зробили для інших.

***

Наш дорогий дядьку! Хочемо привітати тебе з днем народження і побажати тобі, щоб твій гострий розум став ще гостріше. Щоб твій гумор, яким ти радуєш нас все життя, ніколи не висихав і продовжував радувати близьких і всіх людей, що тебе оточують! Будь таким же веселим, таким же мудрим і таким же чудовим людиною і дядьком! Зі святом!

***

Бажають, рідній людині завжди залишатися таким же живим і веселим, несучи позитив в життя.

***

Дорогою дядько, з днем народження. Нехай життя твоє буде сповнена щирого щастя і світлого натхнення, найбільших відкриттів і радісних звершень, вірної любові і безсумнівного поваги. Бажаю тобі браво досягати будь-якої мети, як альпініст підкорює вершини, бажаю вірити в свої сили і себе, прямуючи до блага і успіху.

***

Дорогий мій дядько, від всього серця вітаю тебе з днем народження! Сьогодні твій племінник дарує тобі найщиріші побажання. Бажаю в цей день народження, щоб ти втілив усі свої мрії! Щоб була найуспішнішим, шанованим і коханим. Не забувай, що ти посланий у цей світ невипадково, бажаємо тобі виконати своє призначення в житті!

***

Джерело: wishguru.co.ua